Când aplicați o reducere la e-mailurile dvs. de plată, clienții dvs. vor primi un coș pre-umplut cu o reducere prin e-mail. Clienții trebuie doar să introducă informațiile de plată pentru a finaliza achiziția.
Observare! shopify.com
Dacă clientul introduce manual un alt cod de reducere la începutul achiziției înainte de a o anula, codul de reducere original va fi înlocuit cu codul de reducere de reînnoire.
pe această pagină
Considerații
Pasul 1: Setați un cod de reducere
Pasul 2: Editați mesajul de plată
Considerații
Înainte de a începe, rețineți următoarele:
Mesajul care informează clientul că a primit o reducere nu este înlocuit automat cu codul de mesaj pe care l-ați adăugat. Adăugați mesajul la un șablon dacă doriți să includeți un mesaj cu cod de reducere într-un mesaj de recuperare a plății abandonate.
Evitați să utilizați caractere speciale în numele reducerilor, astfel încât numele reducerilor să fie corect atașate la adresa URL de finalizare a comenzii magazinului dvs.
Pasul 1: Creați un cod de reducere
Pas:
Creați un cod de reducere fix sau procentual în funcție de tipul de promoție pe care doriți să o oferiți.
Nu uitați să scrieți numele pe care l-ați dat codului de reducere când a fost creat, de exemplu Bine ați revenit. Dați un nume codului dvs. de reducere atunci când creați reducerea.
Asigurați-vă că e-mailurile de recuperare a coșului abandonat sunt configurate în setările paginii de finalizare a achiziției.
Pasul 2 - Editați mesajul de recuperare a achiziției abandonate.
Notă
Asigurați-vă că adăugați un mesaj clientului în corpul modelului de recuperare a căruciorului abandonat. În acest fel, clienții tăi vor ști că le oferi o reducere.
În administratorul Shopify, accesați Setări -> Notificări.
În secțiunea Setări, dați clic pe Plată anulată.
În corpul e-mailului (HTML), găsiți linia cu acest cod:
<td class="button cell"> <a href="~~ url} **" class="button text"> Articole din coșul de cumpărături </a> </td>
Copiați următorul fragment:
{% dacă url conține „?” %} {{URL | adaugă: 'reducere = ABC'}} {%other%} {{url | anexează: '? discount=ABC'}}{%endif%}
Lipiți fragmentul pentru a înlocui {{url}}.
Identificați linia cu acest cod:
<td class="link cell"> sau <a href="~~ shop.url} Percorsi"> Vizitați magazinul nostru </a> </td>
Copiați următorul fragment de cod:
{ { magazin .url | append: '/discount/ABC'}}
Lipiți fragmentul pentru a înlocui {{shop.url}}.
Înlocuiți fiecare copie a ABC cu propriul cod de reducere, cum ar fi Bine ați revenit. Codul dvs. ar trebui să arate astfel:
<tr>
<td class="actions__cell">
<table class="button main-action-cell">
<tr>
<td class="button cell"> <a href ="{ % dacă adresa URL conține „?"%} {{url | add: 'discount = Bine ați revenit'}} {% else%} {{url | add: '? discount = Bine ați revenit'}} {% end of %} " class = "button text"> Produse în coș </a> </td>
</tr>
</table>
{% if shop.url%}
<table class = "link-main-action-cell" >
<tr>
<td class="link cell"> sau <a href="{{shop.url | append: '/discount/Welcome Back'}}">Vizitați magazinul nostru</a> </td>
</tr>
< /table>
{%endif%}
</td>
</tr>
Faceți clic pe Salvare.
Acum toate mesajele de recuperare returnate vor avea adrese URL care se termină în Discount=Welcome Back sau /Discount/Welcome Back și această reducere va fi aplicată automat după finalizarea achiziției. Asigurați-vă că setați codul de reducere astfel încât să fie aplicat corect.