Podcast Blocarea unui site web cu prea mulți vizitatori nu este o situație ideală. Însă, în calitate de administrator de trafic al site-ului, nu poți să nu te simți puțin mândru! Acesta este cu adevărat un semn că strategia în vigoare funcționează și este timpul să vă mutați pe servere mai mari pentru a susține afluxul de vizitatori! Dar pentru aceasta este necesar să se lucreze cu metodologia. Descoperiți cele 5 soluții pentru creșterea traficului site-ului dvs. web. Analiza datelor. Înainte de a începe să implementați strategii elaborate, trebuie să faceți un bilanț al site-ului dvs. web. Câți vizitatori are traficul actual? Cine sunt utilizatorii de internet care vă vizitează site-ul? De unde ești? Ce pagini vizualizează? Răspunsul la aceste întrebări vă va permite să descoperiți punctele tari și punctele slabe ale site-ului dvs. Există două instrumente gratuite disponibile pentru a analiza traficul site-ului dvs. web: Consola de căutare Google - este un instrument Google care vă permite să monitorizați performanța site-ului dvs. web. Vă permite să știți cum vă analizează motorul de căutare site-ul sau pe ce cuvinte cheie sunteți clasat. De asemenea, puteți afla cine se conectează sau ce pagini nu funcționează. Google Analytics este un alt instrument de măsurare a audienței. Vă permite să analizați foarte precis traficul site-ului dvs. web, precum și alte valori. În acest fel puteți vedea ce pagini sunt citite (și în ce ordine) de fiecare vizitator al site-ului dvs., puteți cunoaște cele mai vizitate pagini, ieșiri din pagini etc. Analizând în mod regulat aceste date, veți putea modifica paginile cu erori, puteți revizui rețeaua internă a site-ului dvs. web, puteți crește cele mai bune surse de trafic, puteți revizui capacitatea butoanelor dvs. de acțiune. Pe scurt, aveți un site gata. primiți o avalanșă de vizitatori. Referința naturală este o muncă pe termen lung, dar este deosebit de profitabilă. Permite printr-o serie de optimizări îmbunătățirea vizibilității site-ului dvs. web. Scopul SEO este să vă aducă site-ul web pe prima pagină Google, Bing și alte rezultate ale căutării legate de afacerea dvs. Îmbunătățirea traficului site-ului dvs. web datorită recomandărilor naturale are loc mulțumită optimizărilor tehnice, analiza câmpului semantic, strategia de conectare la rețea, optimizarea codului site-ului web și rețeaua internă etc. Prin conținut: actualizați, scrieți și publicați în mod regulat postări de blog optimizate. Publicațiile vă vor permite să apăreți în ochii Google ca referință în industria dvs. Paginile în cauză se vor clasa mai sus în rezultatele motorului de căutare și vor fi trimise la diferite cuvinte cheie strategice. Datorită rezultatelor naturale ale campaniilor AdWords îi permiteți să apară imediat în pagini cu rezultatele căutării ,sub formă de publicitate. Această metodă este o sesizare plătită naturală. Spre deosebire de SEO, crearea unei campanii AdWords necesită achiziționarea de cuvinte cheie de la Google. Același lucru este valabil și pentru anunțurile de pe Bing. Google vă permite să organizați campanii prin cuvinte cheie specifice care vor apărea pe baza solicitărilor utilizatorilor de internet și a bugetului pe care îl alocați pentru fiecare campanie. asigurați-vă prezența companiei în rețelele sociale .este esențial. 94% dintre companiile franceze sunt prezente pe rețelele de socializare. Dar, în cea mai mare parte, acțiunile întreprinse rămân timide. Cu toate acestea, stabilirea unei adevărate strategii de socializare poate crește traficul și vânzările site-ului dvs. Postând în mod regulat informații relevante pentru comunitatea dvs., veți vedea comunitatea dvs. în timp. Cu o linie editorială originală și însoțită de un titlu atractiv, comunitatea dvs. va deveni o sursă de trafic regulat. De exemplu, postați frecvent postări pe blog sau produse noi pe rețelele de socializare pentru a genera trafic pe site-ul dvs. web. utilizatorii de internet își consultă căsuța e-mail cel puțin o dată pe zi, potrivit unui studiu realizat de Uniunea Națională a Comunicațiilor Directe. Deci, este o modalitate excelentă de a comunica cu baza dvs. de clienți. În plus, 72% dintre utilizatori își folosesc e-mailurile pentru a-și gestiona achizițiile și vânzările private. Asociat cu o strategie bazată pe date, campaniile dvs. de e-mail vor fi o oportunitate reală de dialog cu clienții dvs. Acestea pot lua apoi forma unui buletin informativ pentru a vă reaminti periodic știrile dvs. Puteți, de asemenea, să scrieți un mesaj precis și mai personalizat pentru a propune clientului dvs. o ofertă care să corespundă în special profilului lor. Creșterea traficului pe site este esențială, dar nu este totul. De asemenea, trebuie să știți cum să convertiți vizitatorii în clienți. Altfel, strategia ta nu a fost utilă. Pentru asta, gândiți-vă la lucrul ergonomiei web, la optimizarea designului, diferitelor butoane și a apelurilor la acțiune sau chiar la scrierea propozițiilor dvs. Pe scurt, aveți grijă de întreaga strategie digitală!