Lenjerie inima pentru femei la reducere de pret https://www.reducere.biz
Voi aborda subiectul meu preferat, care este istoria lenjeriei intime. Și știu că toată lumea are multe concepții despre ceea ce obișnuiau să poarte oamenii. Acesta este unul dintre anunțurile mele preferate aici, în partea din apropiere, a anunțului Maidenform de la începutul anilor '90, care spune că nu este frumos să trăiești într-un moment în care femeile sunt deja împinse atât de mult. Și, bineînțeles, avem cu toții acea imagine a lui Scarlett O'Hara în filmul din 1939 Gone With the Wind, ținându-se de stâlpul patului, în timp ce Lee She's laced. la corsetul ei Mammy, dar ceea ce vreau să fac astăzi este să mă uit atât la moda în sine, cât și la moda sub și să văd cum idealul în schimbare al corpului feminin a afectat cu adevărat ceea ce credem despre atât de frumos pe cât de natural ca de normal și cu adevărat după cum puteți vedea în aceste două picturi Goyo ale Maja închise și goale din aproximativ 1800 de haine și lenjerie intimă la reducere de pret se imprimă pe corp chiar și atunci când nu sunt avertizate, astfel încât ideea noastră despre ceea ce ar trebui să privească corpul feminin ideal s-a schimbat dramatic peste orar. Desigur, corpul feminin poate fi interpretat într-o mulțime de moduri diferite, prin care puteți vedea că în aceste două figuri preistorice de pe partea apropiată Venus de Willendorf de la 15.000 la 10.000 î.Hr., figura fetiș care accentuează toată fecunditatea figurii feminine iar pe partea îndepărtată Idolul socratic care o face pe figura feminină mult mai unghiulară și are un aspect foarte diferit și apoi vom vedea acest lucru întâmplându-se mereu și cu siguranță figura feminină are o mulțime de părți cărnoase care trebuie împinse și a subliniat în diferite momente zeița șarpe cretană din partea apropiată de la aproximativ 1500 î.Hr., evident, desigur, subliniază linia de autobuz ceva care distinge trunchiul feminin de cel al bărbatului și una dintre reprezentările din spate pe care le avem în primii ani a ceea ce femeile s-ar fi putut purta sub haine care curg în general. Este aceasta o descriere romană din secolul al III-lea sau al IV-lea anunț din Piazza armerina? Oricare dintre femeile care fac exerciții poartă un fel de bandă pentru a susține linia de autobuz și ceea ce arată remarcabil de asemănător cu chiloții de bikini astăzi, dar sărind peste o mie de ani, de când am doar o oră aici sau vom începe în perioada medievală când puteți vedea că idealul figurii feminine este foarte diferit de concepția noastră. Figura ideală este prezentată aici în această descriere de aproximativ 75 de către Hugo Van Der merge pe partea apropiată cu o linie de autobuz foarte mică și un stomac curbat rotunjit, subliniind din nou o fecunditate feminină și acest lucru are o influență asupra a ceea ce a fost purtat peste figură. . Desigur căsătoria lui Arnolfini în partea îndepărtată de la începutul secolului al XV-lea, unde totul este făcut pentru a-i oferi acelei femei idealul vremii. Stă cu adevărat în picioare, sprijinindu-și fusta foarte lungă aici. Asta e lung. Vântul este prea lung. Așa că o ține peste stomac. Totul este făcut pentru a o ajuta să atingă această postură. Și deci ceea ce vom privi în seara asta sunt cu adevărat diferite moduri în care femeile au încercat să realizeze idealul. În prezent, bărbații și femeile purtau un strat de lenjerie de corp lângă piele al cărui scop principal era să absoarbă transpirația corporală și solurile și să protejeze hainele exterioare de corpul însuși. Acum nu voi folosi indicatorul. Dar dacă te uiți atent la imaginea din partea apropiată, care este un detaliu din tavă l-a liniștit pe Duke De Berry de la începutul secolului al XV-lea. Puteți vedea că nici bărbatul, nici femeia nu au Și fundalul de acolo are vreun fel de chiloți sau sertare pe care amândoi au mult timp? Îmbrăcăminte din in care le protejează din nou hainele, iar acestea sunt îmbrăcate universal de toate clasele, cu mult mai grele și mai aspre pentru țăranii săraci, așa cum sunt descriși aici. În timp ce în partea opusă în descrierea lui Botticelli. Puteți vedea ce și-ar putea permite clasele superioare această lenjerie incredibil de fină. Acest lucru este cu adevărat transparent, deși există cele 3 Grații de Botticelli. Ei poartă îmbrăcăminte adevărate și această femeie de aici are apelantul îmbrăcămintei ei doar drapat peste un umăr, ceea ce face să pară un pic mai idealizat. Dar puteți vedea cele mai fine din lenjerie. Acesta ar fi un simbol de stare real dacă ți-ai permite să-l cumperi. Când ajungem în secolul al XVI-lea, hainele lor fac o declarație cu privire la statutul social. Și aceasta a fost una dintre funcțiile lor principale, acei puțini oameni care și-au permis să poarte modele elaborate ale vremii, au vrut să-și clarifice statutul de Elită. Foarte clar aici este Elisabeta Prima Angliei descrisă de mare în 1592. Totul despre ea este grandios și într-adevăr. Stă pe Anglia. Este cu adevărat mai mare decât întreaga. Țara noastră arată puterea și influența ei, dar toate hainele ei merg să arate țesătura incredibil de scumpă pe care o poartă.
Fusta ei este susținută de o farthingale care ajută la întinderea ei. Aici este un plus de țesătură. Acesta este Luke înapoi și fixat în poziție pentru a face această fustă cât mai mare posibil mânecile ei sunt mari, el are și mâneci suspendate. Deci, toate aceste materiale incredibil de scumpe care îi arată într-adevăr statutul și puterea și veți observa, de asemenea, că începutul trunchiului feminin este foarte distinct în această perioadă și rămâne așa pentru o perioadă destul de lungă de timp. Este ca o formă de con de înghețată o formă conică foarte diferită de concepția noastră despre trunchiul feminin. Aceasta este una dintre supraviețuirile rare, bineînțeles din acea perioadă, care îți oferă acea formă de con de înghețată cu acel punct foarte lung. Acum mă grăbesc să adaug că, deși s-ar putea să vedeți acest lucru în cărțile publicate de parcă așa se purtau cărturari. Sunteți sigur că acesta a fost într-adevăr un dispozitiv medical folosit de femeile care aveau curbură a coloanei vertebrale sau sunt alte boli, așa că nu ar fi fost ceea ce se purta de obicei, care ar fi fost făcut din in și rigidizat cu Reed sau ceva de genul acesta . Dar ceea ce face asta este să ne dea forma. Acesta a fost idealul. De asemenea, are găuri mici în partea de sus aici și în spate, astfel încât ar fi fost căptușită cu o căptușeală din piele. Deci nu este chiar camera de tortură. Se pare că, dar puteți vedea că nu există deloc ascensor și separat. Linia de autobuz este foarte turtită. Și are acest punct incredibil de lung și este vorba despre conicitatea până la talie, care apoi declanșează această fustă foarte plină, corsetul sau rămâne așa cum au fost chemați. De data aceasta a fost purtat întotdeauna peste o lenjerie de corp pentru a o proteja iar straturile exterioare de haine pe care Rembrandt le descrie în 1654 aici, pe această femeie care se scălda într-un pârâu. Este o îmbrăcăminte foarte slabă, care este modelată apoi de exteriorul și de lenjeria care este deasupra ei. Deci, este într-adevăr fabricat din țesătură pe măsură ce se desprinde de la Looon Loar de lenjerie, deoarece lenjeria era lavabilă și aceasta era o funcție importantă. Aceasta este o sută cincizeci de ani mai târziu, dar aceeași îmbrăcăminte încă realizată în același mod cu țesătura directă de pe război aici, peste umeri și apoi aceste piese triunghiulare sau Gore adaugă plenitudine la tiv și mici piese triunghiulare sub mânecă . Așadar, nu s-a irosit nicio țesătură și aceasta a fost veșmântul de bază pe care femeile au fost forțate. Secole și secole și, desigur, curățarea acestora a fost din nou un simbol al statutului. Acesta este un detaliu dintr-o descriere a unei rufe din Flandra, în jurul orei 16:21, care arată toate aceste articole de îmbrăcăminte ambele gospodării. Lenjeria de pat și, de asemenea, puteți vedea unele articole de îmbrăcăminte în formă de t, care sunt cămăși pentru bărbați sau șosete sau schimburi de femei, împrăștiate pe gazon, cu hainele curățate, a reprezentat o cheltuială mare și o mulțime de probleme. Deci, dacă ai putea plăti pentru a le face, arăta într-adevăr statutul tău. Au fost așezate pe gazon, deoarece acțiunea soarelui și a clorofilei din iarbă funcționează de fapt ca agent de albire natural. Deci, aceasta a fost o modalitate de a face lucrurile foarte albe și apoi, dacă îți permiți, le-ai amidonat și am câștigat de altcineva, astfel încât această frumoasă lenjerie albă clară să fie într-adevăr ceva care arăta tuturor că ai putea plăti pentru a face asta. Dar ceea ce nu avem deloc în aceste perioade este orice formă de sertare sau chiloți pentru femei femeile purtau Smock-ul sau schimbul care venea sub genunchi și apoi straturi de jupoane și fuste deasupra, astfel încât într-adevăr nu aveau nevoie să purtați orice fel de îmbrăcăminte bifurcată lângă piele. Și, de fapt, astăzi orice ginecolog vă va spune că este mult mai sănătos să nu aveți articole de îmbrăcăminte potrivite în regiunile inferioare feminine. Cred că poți vedea foarte mult Dacă te uiți la reprezentarea de Boucher din 1742 numită La toilette în echipă, care arată o femeie care răspunde chemării naturii. Așadar, din nou, a nu avea articole de îmbrăcăminte pe care trebuia să le îndepărtați era foarte practic. Ea folosește ceea ce se numește o graniță Lou și acesta este unul dintre aceste feluri de oale portabile de cameră aici. Se spunea că ar fi numit după predicatorul nostru francez care a predicat atât de mult timp în biserică încât femeile ar trebui să meargă în spatele unui paravan pentru a se ușura și mereu cred că trebuie să existe multe din colecțiile muzeale care sunt etichetate ca sos bărci, dar în orice caz. A fost foarte practic să nu ai niciun fel de sertare și asta a rămas așa timp de secole și secole, dar cred că, dacă știi asta despre trecut, poți să te uiți la anumite opere de artă, cum ar fi fragonard, leagănul din 1767 și să ai doar un o interpretare complet nouă a ceea ce s-ar putea întâmpla acolo. Acum. Poate că tânărul încearcă să surprindă doar jartierele ei, precum cele frumoase brodate din colecția Muzeului Philadelphia din partea îndepărtată, legată deasupra sau sub genunchi pentru a-și ține ciorapii. Dar doar pentru că nu purtau chiloți nu înseamnă că femeile purtau. Fără lenjerie intimă. De fapt în secolul al XVIII-lea. Întreaga idee a fost să poarte niște lenjerie de corp incredibil de restrictivă așa cum vom vedea, dar să arate ca și când ar fi perfect liber și ușor. Deci, avem aceste două reprezentări din aproximativ 1760 care arată într-adevăr esența rococo. Gustați din nou Madame de pompadour de Boucher, totul este ușor, frivol și ușor. Pare atât de relaxată. Totul este feminin și delicat, rochia din partea îndepărtată de colecțiile Muzeului Philadelphia arată același lucru.
Liniile curbante Serpentine sunt toate - aerisire, noapte și toate acestea sunt construite pe o fundație foarte rigidă. Așadar, întreaga idee de a fi natural în secolul al XVIII-lea s-a bazat într-adevăr pe natura dusă la cel mai deplin punct de perfecțiune. Ei credeau că natura nerafinată nu este adevărată, natura trebuie să fie rafinată pentru a fi cei mai buni utilizând analogia unui diamant până când este lustruit. Nu are nici un folos și nu are strălucire. Așa că au crezut că ar trebui să fie supus unui proces de lustruire până când unul este cel mai natural și atunci s-ar putea arăta ca și când suntem complet liberi și ușori, deci copii mici, care sunt bine crescuți. Suntem învățați de mic de maestrul dansant. Nu numai pașii complicați ai menuetului, ci exact cum să-și țină corpul cum să facă emoție, astfel încât, până când au crescut, să poată face toate aceste lucruri și să arate ca și cum ar fi copii naturali și mici. Atât băieții, cât și fetele au fost încadrați în cursuri sau cursuri de la o vârstă fragedă pentru a-i ajuta să se dezvolte în mod natural și, cel mai frumos, sejururile din aceasta sunt una din colecția Philadelphia și este pentru un copil foarte mic, cu o înălțime de cinci și trei sferturi față centrală. Deci este pentru un copil de 18 luni sau doi ani. Și din nou, acest lucru nu a fost gândit ca ceva care dăunează copilului. S-a gândit că îi ajută să se dezvolte pentru a-i ține umerii înapoi și piepturile, astfel încât să fie cea mai perfectă formă. Că ar putea fi și este ca și cum am crede că copiii trebuie să învețe cum să meargă în pantofi. Știți, asta este doar ceva ce trebuie să faceți acum, atât băieții, cât și fetele ar purta aceste lucruri dacă ar fi bine crescuți, dar băieții ar renunța la purtarea de ședere până la aproximativ 10 ani, când s-a crezut că au dezvoltat această postură, dar fetele, desigur, au continuat să le poarte până la vârsta adultă și acesta este un exemplu supraviețuitor al unei perechi de sejururi din colecția de costume de la Kyoto, care are din nou forma frumoasă conică, încă nu pune accent pe linia de autobuz, ci într-adevăr pe conicitate, până la asta punctul de jos sunt o sută șaizeci și două de bucăți diferite de os de balenă care sunt folosite pentru a face această formă. Acum, balena este mai bine cunoscută sub numele de baleen și nu este de fapt un os. Este cartilajul de la anumite balene Fălcile pe care le folosesc pentru a tensiona planctonul și pentru a mânca și acestea sunt plăci balene în maxilarul unei balene bowhead într-o fotografie timpurie și lucrul uimitor despre salvarea în epoca pre plastică este că se poate îndoi și reveni la formă. Deci, există o oarecare flexibilitate. Deci, dacă ți-ai permite să ai baleen, asta a fost ceea ce a fost preferat pentru dezosarea sejururilor, dacă nu ți-ai permite și există exemple în muzee. Avem unul pe care l-ați putea folosi bucăți de lemn sau ceva asemănător, iar cel pe care îl avem este rupt la nivelul taliei, pentru că, dacă vă aplecați prea mult, acestea se sparg și se scot. Deci, era un înlocuitor foarte inferior. Deci, balena sau osul de balenă au fost folosite timp de câteva secole pentru a da această formă frumoasă. Acesta este un exemplu din colecția noastră de perechi de ședere de la mijlocul secolului al XVIII-lea și puteți vedea forma din nou. Într-adevăr, acest lucru nu va sta întins pe hârtie pentru a fi fotografiat. Are o formă pe care o va impune trunchiului și a ajutat la modelarea ta în forma dorită. Acesta este realizat din greenawalt Will și apoi întărit cu piele în spate și din nou, acestea sunt doar dantelate în spate, așa că ați avut nevoie de o presiune destul de mare pentru a le lăsa, iar partea superioară și inferioară sunt, de asemenea, întărite cu piele albă pentru copii. că baleenul nu se va purta pentru a contribui în continuare la întărirea acelei forme odată ce ați avut șederile deasupra Smock-ului sau ați scuturat sau schimbați o femeie ar putea introduce un busk. Acest lucru va fi ascuns în partea din față centrală dintre cele două și acest lucru ar ajuta la asigurarea faptului că nu a existat nicio îndoire în talie. Acestea sunt trei exemple din lemn de metal și fildeș de balenă din colecția The Philadelphia. Deci chiar ai avut acest trunchi foarte rigid. Acesta a fost acest ideal perfect, acum bărbații au fost cei care au făcut sejururi în secolul al XVIII-lea și cincizeci de bărbați, de asemenea, pentru că se credea că aveți nevoie de multă putere pentru a putea împinge balotul în carcase, dar femeile erau cei care le-au vândut și puteți vedea pe acest detaliu al sejururilor. Ți-am arătat toate aceste carcase pentru toate oasele separate, toate cusătura din spate, care este o cusătură foarte puternică și apoi legătura fiind în jurul fundului, copilul decorativ care urcă acolo unde sunt cusăturile și apoi această întărire în spatele unde te aveam nevoie de o presiune destul de mare pentru a trage aceste ochiuri cusute manual. Și această caricatură din aproximativ 1775 este de unde au luat ideea pentru acea scenă în Gone With the Wind cu susținerea pe piscina din pat. Puteți vedea pe toată lumea care lucrează pentru a trage șireturile din spate ale unei perechi de șiruri pentru femei și pentru a observa frumoasa formă conică pe care o are pentru aceasta.
Deci, altceva de remarcat este această îmbrăcăminte care atârnă pe partea laterală aici. Acesta este un buzunar care în secolul al XVIII-lea era o îmbrăcăminte separată care putea fi legată în jurul taliei fie individual, fie în perechi și purtată sub fuste buzunarul și acestea sunt trei din Philadelphia de pe partea îndepărtată, în diferite materiale, era doar o formă de lacrimă și ați avut o fantă pe care ați avut apoi o fantă corespunzătoare în îmbrăcămintea exterioară și jupoanele pe care le puteți ajunge prin toate aceste fantele și să intrați în buzunar și dacă știți rima creșterii despre pierderea buzunarului lui Lucy Locket, trebuie să se fi anulat din talie și căzute pe pământ, femeile puteau păstra toate lucrurile pentru că nu purtau genți de mână în acest moment. Deci, ei ar putea păstra tot ce am păstra într-o batistă de genți de mână și așa mai departe. Și dacă credeți că acest lucru ar putea fi puțin prea voluminos sub fustele dvs. în secolul al XVIII-lea. Chiar nu era o problemă la vremea respectivă, deoarece fustele foarte pline erau din nou la modă, când juponul sau cercul au venit la început. În secolul al XVIII-lea în jurul anului 1710 și a luat diferite forme, a fost în formă de cupolă la începutul secolului, dar până la mijlocul secolului, puteți vedea că a avea mult în buzunar nu va fi dificil aici. Acestea sunt câteva dintre extremele jupoanelor largi cu cercuri ale vremurilor purtate. Vă asigur doar în cele mai formale ocazii pentru curte de către cei puțini ei din vârful societății. Rochia roșie se păstrează în zilele Muzeului Victoria și Albert. Aproximativ 1745 și toate sunt brodate în fir de aur. Deci, faptul că vă puteți permite să cumpărați atâta țesătură cu acest material incredibil de scump și doar țesătura și mătasea în sine erau scumpe în broderia metalică pe ea, a arătat cu adevărat că sunteți cineva în societate și, de asemenea, ați arătat statutul dvs., trebuind să învățați cum să manevrezi acest Garmin incredibil de complicat. Puteți vedea femeile din anii 1770 gravând că trebuie să treacă printr-o ușă. Este și, desigur, au existat tot felul de alte complicații. Așadar, manipularea uneia dintre acestea era o abilitate care trebuia învățată. Acesta este mult mai mult în fiecare zi, ceea ce tipicul fermierului și supraviețuirea din spate împotriva supraviețuirii la Institutul de costume de la Kyoto, acest jupon de cerc aici, cu bâjbâială pentru a-l întinde. Puteți vedea partea de jos a Smock-ului ei sau vă puteți deplasa acolo în acest set tipic de lenjerie de corp de atunci. Deci, este minunat să ai această supraviețuire. Dar, din nou, trebuie să ne amintim pentru această concepție a naturii din secolul al XVIII-lea, care cuprinde tot ceea ce pentru noi pare a fi obstacole uimitoare artificialități. Așa că îmi place acest tablou realizat de Gainsborough de la mijlocul secolului al XVIII-lea, acest idilic peisaj englezesc, această femeie cu enorma ei fustă de cerc și soțul ei de aici își odihnește cu ușurință brațul pe fusta de cerc. Ca și cum ar fi un fel de fotolii tocmai acceptate ca parte a lumii din jurul lor. Dar deja în anii 1770 și 1780. Ideea naturii pe care o încearcă se schimbă. Aveți ideea nobilului sălbatic de influența lui Rousseau Privind înapoi la perioada clasică, astfel încât, în timp ce aceste fuste de cerc incredibil de largi continuă să fie purtate, adăugați Curtea, așa cum o vedeți pe Marie Antoinette aici, în partea din apropiere, în 1780, înfățișată de VJ LeBron. Sunt într-adevăr demodate pentru restul societății și de fapt Brie Antoinette descrisă de aceeași. Trei ani mai târziu nu este un stil de rochie foarte diferit, ceea ce arată multora oamenilor din acea vreme le place foarte mult lenjeria de corp. Se numește stres Shamir sau ploaie de chamise Allah și, atunci când această pictură a fost expusă public, a provocat un astfel de scandal încât a trebuit să fie retrasă, deoarece se credea că este atât de șocant să vezi regina Franței în ceea ce privea toată lumea Sunt, dar ea a fost, desigur, una dintre cele care au ținut pasul cu moda iubesc Pastorala iubesc influența modurilor de țară care aveau să vină mai mult în anii 1780. Deci, în jurul anului 1785, ai pierdut această placă de modă. Este, în schimb, acest accent pe latura laterală? Aici ai un pic de lovitură în partea din spate a fustei, ținut cu un fel de animal de companie și foarte mult accent pe a avea o linie de bust rotunjită foarte completă, adesea cu o batistă sau o batistă gât care să-l pună. Deci, o concepție cu totul nouă despre cum arată corpul feminin. Aceasta este o descriere din 1786. Numită o Venus modernă desenată de domnișoara horror of bath. Așadar, arătând într-adevăr o schimbare destul de mare în ceea ce ar trebui să arate femeia ideală acum și într-adevăr până în jurul anului 1800, influența neoclasică a prins cu adevărat și femeile și moda. Ne uităm înapoi la Grecia și Roma antice și la statuia vremii pentru o greutate de linie foarte diferită, deocamdată chiar sub linia de autobuz și imitația aspectului clasic Țesăturile erau mult mai moi și mai rapide și într-adevăr aveau cel puțin conform caricaturistul și-a aruncat aproape toate lenjeria intimă.
Aceasta este o descriere minunată din 1799 care prezice ce vor purta doamnele pariziene pentru iarna din 1800 și puteți vedea că caricaturistul le arată cu foarte puține lucruri acum, desigur, unele tinere s-ar putea să scape cu noi și portretul din partea îndepărtată, de asemenea, de la aproximativ 1800 din cercul lui David, chiar arată foarte clar că nu are aproape nimic. Nimic pe dedesubtul acelei rochii de bumbac alb foarte pur și, din nou, majoritatea femeilor au nevoie de ajutor pentru a atinge idealul. Și acum, când se pune accentul pe linia de autobuz, femeile au lucrat cu adevărat pentru ca autobuzul să fie cât mai plin. Acesta este un tablou Lawrence din 1803 care vă arată noul ideal pentru linia de autobuz și, pe partea îndepărtată, o rochie tipică din perioada care arată cât de mult poate ajuta aici construcția îmbrăcămintei exterioare. Aveți partea din față a rochiei, care este împăturită. Are fante pe lateral și are acest șorț din față și apoi apare, există sub clape sub autobuz. Aproape că funcționează ca un suport și pinul nostru împreună pentru a oferi cu adevărat un anumit sprijin bustului și apoi clapeta frontală se pliază și butoanele de aici și se leagă din nou sub autobuz, ajutându-l să o susțină și apoi uită-te la cât de atent sunt tăiați umerii din spate acestea te obligă să ții umerii înapoi pentru a pune accentul pe linia de autobuz. Și, în cele din urmă, observați acest mic tampon aici chiar în spate. Există o mulțime de adunări în spate, astfel încât spatele să curgă într-o linie grațioasă și acel mic tampon asigură că va curge grațios și nu se va agăța de micul spatelui într-un mod lipsit de grație. Deci, totul despre construcția rochiei, chiar și dintre acestea, ceea ce pare a fi rochii foarte simple, funcționează pentru a obține noul ideal. Și, desigur, pentru majoritatea femeilor încă mai au nevoie de un fel de sprijin pentru a ajuta la realizarea idealului. Aceasta este o caricatură din 1810 a lui Gillray care arată o femeie care își pune șezuturile și puteți vedea acum că corsetele sunt ședere sunt acum o formă foarte diferită decât înainte pentru a se conforma acestui nou ideal. Aceasta este o colecție din Philadelphia, care este o colecție de pe partea îndepărtată, care prezintă aceste forme triunghiulare sau Gore, care sunt acum inserate atât la bust, cât și la linia șoldului pentru a oferi mult mai mult o figură rotunjită. Le poți vedea și aici despre această femeie. Încă mai au autobuzul în fața centrală. Asta introduce ea aici, iar a noastră are și una. Acest lucru nu ar pătrunde într-un buzunar acum încorporat chiar în corset și ajută la separarea liniei de autobuz. Deci, chiar dacă acestea arată foarte neconvingătoare, unele dintre aceste haine au avut mai mult de o rigiditate sub o structură dedesubt, dar chiar și perioada neoclasică, deși a durat 20 sau 30 de ani, era pe cale să iasă la sfârșitul anilor 1820 și Women Way. A început să scadă din ce în ce mai jos și s-a pus mai mult accentul pe a avea o talie mică. Așadar, încă o dată femeile au folosit legile proporției pentru a-și ajuta talia, arată fustele mici din ce în ce mai largi și din ce în ce mai mari, iar mânecile au devenit din ce în ce mai mari pe măsură ce accentul pus pe a avea o talie mică a continuat. Acesta este un desen animat extraordinar din anul 1830, care spune o imagine corectă a noii mașini pentru lichidarea doamnelor și aveți produsul acolo, deoarece se străduiește să îmbrace acest corset, dar veți observa că mânecile mari și cele mari fusta ajută într-adevăr ca talia să pară mai mică. Și, de fapt, la sfârșitul anilor 1820 și începutul anilor 1830, acestea erau foarte la modă. Încă o dată, pe partea îndepărtată, o caricatură a modului în care aceste mâneci au fost realizate și deloc vizualizarea corectă, dar iată ce este realizat aici folosind o paie pentru a arunca în aer mânecile. Dar ceea ce s-a folosit de fapt au fost aceste minunate bufeuri sau suporturi pentru mâneci făcute într-un Și umplut cu puf, deoarece idealul așa cum este această rochie de la aproximativ 1830 arată este această linie de umăr foarte înclinată aici, în interiorul acestor enorme mâneci cu balon foarte moi. Și dacă ai o mânecă mai mare decât talia ta. Desigur, talia ta este proporțional mult diminuată. Deci, acest lucru a fost un astfel de mâneci gigant de picior de oaie au fost la modă timp de 15 ani. În momentul în care ajungem în perioada victoriană, idealul feminin era foarte distinct de idealul masculin, bărbații trebuiau să fie afară în lume, conducând afaceri, făcând lucruri practice, având toate puterile, în mod ideal, femeile ar trebui să fie acasă preocupate de familie și viața de acasă. . Au fost considerați ca ființe ideal eterice, Îngeri, etc., perfect exemplificați de balerina Marie taglioni pe care o vedeți în partea apropiată și totul. Rochia de acolo era menită să întărească aceste diferențe între cele două sexe Vinter halter o înfățișează pe regina belgienilor în 1846, iar acest spaniel lichior ultra-feminin înfășoară dantela cu gât scăzut culorile fustelor pline totul contrastează cu costumul de afaceri pe care bărbații îl au purtau până acum.
Așadar, această idee despre ceea ce era potrivit, desigur, a subliniat din nou o talie foarte mică, distingând femeile de bărbați, astfel încât corsetele vremii ajută într-adevăr să dea această formă de clepsidră. Acum era de dorit. Aceasta este o imagine germană care arată din nou fața unui corset cu aceste Gore triunghiulare la bustul din linia șoldului și vederea din spate a cursului. Spunea că de data aceasta încă se înșira doar pe spate, astfel încât ai nevoie de ajutor de la o mamă sau sora de servitoare sau un soț pentru a intra în ele dimineața și pentru a ieși din ele noaptea, dar chiar poți vedea acum că avem în anii 1840, dovezile fotografiei, precum și cât de mult afectează cursul modul în care este modelat trunchiul unei femei și cum, chiar așa cum stă, puteți vedea cu adevărat asta dedesubt. Este aproape ca și cum ai putea vedea corsetul chiar prin rochie. Într-adevăr modelează observația trunchiului la această frumoasă linie de umăr a pantei colierului și cât de jos sunt așezate brațele aici. Așa că într-adevăr nu putea ridica mult brațul în sus. Dar a dat această linie. Asta era atât de dorit în acel moment. acum, desigur, doar pentru că femeile erau menite să fie aceste creaturi angelice nu înseamnă că toate acestea erau neapărat, desigur, majoritatea femeilor din clasa de mijloc, în special, aveau o mulțime de muncă foarte grea de făcut în casă în epoca înainte de travaliu - dispozitive de salvare, fotografia pozată pe partea din apropiere arată femeilor care folosesc o spălare a hainelor folosind acest mop pentru a face multă muncă fizică necesară pentru a transporta toată apa și așa mai departe, iar femeile nu erau neapărat îngerii în care trebuiau să fie. în alte moduri, de asemenea, pe partea îndepărtată este un desen animat din 1840 de Giverny care arată un „Își scoate soția din corset la sfârșitul zilei și descoperă ceva diferit. El spune hmm după cuvântul meu cât de ciudat în această dimineață. Am legat un nod în această dantelă și acum există un arc, dar cât de ferm înrădăcinată și ideea a ceea ce era potrivit pentru munca celor două sexe poate fi văzută în controversa de la începutul anilor 1850 despre costumul Bloomer aici, în partea apropiată, este doamna. Amelia Bloomer care poartă ce să cred, de asemenea, arată ca un costum destul de modest. Ea a fost una dintre puținele femei care cred că femeile ar trebui să aibă mai multă putere în societate, dar nu ar ajunge niciodată nicăieri dacă ar fi ponderate de hainele lor, aceste haine foarte impracticabile. Deci, ceea ce au propus ei și ea nu a inventat-o, dar numele ei a ajuns să fie asociat cu aceasta a fost să aibă un corset mai puțin puțin mai puțin constrângător și să scurteze fusta, astfel încât jupoanele și Nu ne târâm în stradă. Dar, bineînțeles, nu ți-ai putea dezvălui piciorul pentru ca toți să-l vadă, astfel încât să umple golul inferior cu o formă de pantaloni largi. Ei bine, acest lucru a fost absolut uimitor pentru oamenii care nu văzuseră niciodată femei în pantaloni înainte de femei. Amintiți-vă, suntem încă femei respectabile, nu acolo unde sunt orice fel de îmbrăcăminte bifurcată, chiar și ca lenjerie de corp. Așadar, pantalonii sau pantalonii ajunseseră să fie asociați cu puterea bărbaților și a bărbaților. Deci, în momentul în care femeile le îmbrăcau, erau ridiculizate, iar satiristul avea o zi de câmp. Acesta este unul dintre multele desene animate de pe partea îndepărtată care arată că femeile își asumă aici toate regulile bărbaților vremii. Sunt agățați la colțurile străzilor fumând trabucuri, alte desene animate, propunând căsătorie tinerilor timizi. Întreaga lume a fost cu adevărat răsturnată, deoarece femeile încercau să adopte prerogativa masculină doar prin adoptarea acestor haine și într-adevăr această Imagine americană din 1855 arată această întrebare veche. Jin, ca femei, încearcă să adune puterea, care poartă pantalonii, ceea ce afectează în continuare modul în care gândim, deoarece atât de ferm înrădăcinate poartă aceste haine cu ideea că bărbații au putere, femeile fiind mult mai mult creatura supusă. Deci, această litografie franceză de aici arată o femeie care se înclină în fața puterii investite în pantalonii bărbaților în această perioadă, vă arată cu adevărat modul în care funcționează aceste asociații și într-adevăr femeile ideale de la mijlocul secolului al XIX-lea victorian aveau o răspândire enormă de fusta. Această bază largă a fost considerată a fi un comentator plăcut ochiului, iar femeile au lucrat până în anii 1850 pentru a avea fuste din ce în ce mai largi și mai largi. Acesta este un desen animat din 1851 de Cruikshank numit o răspândire splendidă și puteți vedea că această femeie și-a extins în mod evident fustele cu straturi și straturi de jupoane folosind amidon din păr de cal care rigidizează tot ce putea și apoi există o mulțime de volane. Ajutați ca fusta să pară și mai mare. Este atat de mare. De fapt, chelnerul trebuie să-i înmâneze ceva într-un fel de lucru cu mâner lung, pentru că el nu se poate apropia suficient pentru a-i înmâna ceva în persoană. Așadar, era necesar ceva nou, deoarece aceste straturi și straturi de jupoane erau fierbinți. Erau grei. Trebuiau spălate. Erau scumpe. Se credea că sunt nesănătoși. Deci avem nevoie de ceva nou. Acesta este un brevet din 1848 pentru o idee care nu a decolat cu adevărat, dar este foarte inteligentă. Acest brevet este pentru aceste tuburi tuburi de cauciuc în jurul fundului unui jupon care ar putea fi umplut cu aer și să țină un înșurubat sau o altă idee despre care s-a vorbit că ar fi aceste tuburi de fapt umplute cu apă.
Acum, care ar fi avantajul acestui lucru? Ei bine, vă puteți imagina într-un timp în care majoritatea caselor erau încălzite cu șeminee deschise și femeile purtau aceste fuste incredibil de largi pe care fustele lor le puteau aprinde și într-adevăr unele erau arse până la moarte prin fustele lor aprinse. Deci s-a vorbit. Deși sunt sigur că nu s-a făcut niciodată acest lucru dacă ai avea aceste tuburi umplute cu apă. Tot ce ar trebui să faci dacă ți-ai prinde fusta de departe a fost să-ți străpungi una și ai putea stinge The Blaze. Dar acest lucru nu a fost deloc practic și, în cele din urmă, în 1856 a fost introdusă fusta cu arc din oțel și aceasta a fost cu adevărat o minune a erei tehnologice din această epocă a progresului, aceste oțel cu arc au fost foarte subțiri, foarte ușoare, foarte flexibile. Acestea ar putea fi acoperite și apoi atârnate făcute în cercuri gradate și atârnate de benzi strânse în poziție, astfel încât totul să cadă chiar în jos, ca un slinky, dar atunci când atârnă de talie, ar putea oferi cât mai multă plăcere pe care ați dorit-o formei dvs. fusta. Apoi, va trebui să purtați una sau două jupoane pentru a obține o linie netedă și ați putea avea această vastă fustă.
Deci, până la sfârșitul anilor 1850 și până în anii 1860, fustele pentru femei au devenit din ce în ce mai mari, iar cealaltă minune a erei tehnologice a fost că aceste grupuri ar putea fi acum produse în masă în fabrici și produse de sutele de mii, unele fabrici susțin că produc 3.000. Hoop fuste pe zi într-o fabrică, astfel încât acestea au devenit mult mai accesibile, deoarece mai mulți oameni au devenit parte a clasei de mijloc, mai mulți oameni și-au permis să participe la modă. Și aceste fuste cerc au devenit atât de ieftine încât toată lumea putea urma moda. În timp ce anterior și farthingale elizabetană sau secolul al XVIII-lea cine Petticoat acestea au fost limitate la foarte elite. Aceasta era acum o modă pe care mulți o puteau imita, astfel încât să aveți articole care vorbesc despre fetele din fabrica și cameristele care încearcă acum să facă maimuță acolo. Așa-numitele betters purtând fuste cu cerc și acesta este un desen animat englez din partea opusă din 1864 care arată o servitoare despre care poți spune că poartă o fustă cu cerc foarte ieftină, deoarece are doar trei cercuri și are o linie foarte urâtă, dar ea încearcă să prăfuiască un salon victorian care este absolut înghesuit cu toate cărămizile epocii și nu-și poate imagina de ce totul cade și se rupe în timp ce se mișcă în această fustă enormă. Desigur, ducesa de Wellington din această fotografie arată un aspect mult mai rafinat. Găsiți versiunea stilului, dar puteți vedea acum acest vast Dom care a permis tot felul de decoruri exagerate. Aveți mașina de cusut perfecționată până acum, astfel încât să puteți face haine cu atât de repede și mult mai ușor. Așa că, într-adevăr, pentru caricaturistul ca și mine pe partea opusă. Părea ca și cum femeile nu mai erau femei, erau baloane, deoarece fustele lor erau atât de umflate, dar a existat o problemă cu aceste fuste cerc, ele erau ușoare și atât de salturoase, încât puteau prinde ceva ce pot exploda într-un vânt, astfel încât să aveți cu adevărat ar putea ajunge să dezvăluie mult mai mult decât era permis în societate. Și așa acum, pentru prima dată, femeile respectabile au început cu adevărat să poarte chiloți sau sertare, dar după cum puteți vedea din cele de mai jos, acestea sunt foarte diferite de ceea ce considerăm noi ca chiloți. Este o bandă de talie cu două picioare separate care coboară sub genunchi foarte largi și deschise din nou la picioare din motive practice pentru care nu ar trebui să le scoateți. Dar acest lucru este ceva care se poate întâmpla dacă, dacă sunteți o fustă cu cerc, ați fost prinsă sau răsărită. Ai avea ceva care să-ți acopere membrele, dar fusta cu cerc a fost gândită de multe femei dacă ar fi o mărime destul de modestă pentru a fi o binecuvântare, deoarece nu ai nevoie de toate aceste jupoane și straturi grele fierbinți și unii spuneau că dacă ar fi fost o modă? Ei ar putea crede că va rezista pentru totdeauna. A fost atât de practic, încât îți arată doar că Din punctul tău de vedere este foarte important să te uiți la moda. Dar deja la mijlocul anilor 1860, se punea din ce în ce mai mult accent pe măsură ce vedeți în fotografia de aici, pe spatele fustei, iar toată plinătatea a început să se schimbe în spate, iar forma în formă de cupolă a început să scadă. Deci, în jurul anului 1870, aveți o zonă nouă care are modă șoldurile și partea din spate a fustei și începe perioada de agitație. Din nou, acest lucru are legătură cu concepția a ceea ce este frumos și mă ocup de forma feminină. Forfota a fost doar gândită ca ceva care era în concordanță cu forumul femeilor. Și într-adevăr, știți, multe femei sunt modelate în acest fel. Deși idealul nostru modern este foarte diferit, dar a făcut parte din acest consens de grup cu privire la ceea ce a fost plăcut din punct de vedere estetic, Courbet, când înfățișează zeița râului aici în 1868, pictează cu adevărat forfota acestei femei în această femeie. carnea ei pentru că este considerat idealul, iar în partea opusă această ilustrație dintr-o carte de etichetă din anii 1870 arată două puncte de vedere ale femeilor, una greșită lipsă de simetrie. Uită-te la acei umeri îngrozitor de largi ai bietei femei. Uită-te la șoldurile alea incredibil de patetice de aici, nu? Frumos bine proporționat. Linia umărului înclinat cu mâneci foarte strânse și apoi această întindere frumoasă vastă de fustă sub talie. Așadar, sunteți cu adevărat o persoană care a auzit complet de idealurile noastre moderne și într-adevăr, femeile ar putea Pat să folosească tot felul de căptușeli pentru a obține această fustă vastă, pe care atât șoldurile stomacului, cât și, bineînțeles, partea din spate a fustei au fost bătute.
Vedeți contrastul aici între apariția unei rochii din anii 80 și în partea îndepărtată o caricatură numită aspect și realitate în care această femeie are căptușeala totul. Ea poate, pentru a obține actualul ideal feminin, și agitația ar putea fi făcută din aproape orice aveți, de genul acesta, care era un fel de jumătate de fustă cu arc de oțel, unele erau făcute din păr de cal și adunate, altele erau din arcuri suspendate vertical le-am putut face din tot felul de țesături și producători care țineau partea din spate a fustei și au existat diverse Siluete diferite care au fost la modă în cei 20 de ani ai perioadei agitate, dar cu siguranță dacă te uiți la unele dintre cele mai extreme agitații ca aceasta de la mijlocul anilor 1880, într-adevăr arată ca un fel de tapițerie care se află pe spatele figurii unei femei, ajutând să ofere acelei figuri perfecte, cu siguranță fotografii, iar pictorii arată acest ideal fotografia de la 26 din partea apropiată aici și, bineînțeles detaliul reprezentării de la mijlocul anilor 80 de la sol împușcat de Sarah cu acel unghi aproape drept exagerat din spatele siluetei unei femei și cred că dacă nu ar fi fotografii, ar fi aproape să fii greu de crezut cât de extreme ar putea fi forfota Modelor. Aceasta este o actriță engleză la mijlocul anilor 1880, care are într-adevăr o agitație extremă și cred că, dacă un extraterestru ar coborî și a văzut o femeie îmbrăcată în Way, s-ar putea să presupună că există un set complet de picioare în spate. Aceasta este o figură realizată și, în anii 1940, de Bernard Rudovsky, care a făcut aceste minunate descrieri ale a ceea ce s-ar putea aștepta să găsim sub Mode de epoci diferite. Desigur, cealaltă caracteristică remarcabilă a rochiei victoriene târzii a fost corsetul din partea apropiată este maioneza din fața oglinzii de la mijlocul anilor 1870, care arăta acest corset și contrastul pe care îl permitea. Tocmai totul despre o femeie trebuia să fie moale și cărnoasă, în contrast cu această talie foarte mică, iar singura modalitate de a realiza acest lucru este de a lega deșeurile separat în partea opusă este un corset din aproximativ 1890 din colecția noastră, unul frumos decorat cu broderii de mătase care arată acum forma clepsidrei acum și osul de balenă acum ar putea fi turnat cu abur și acum veți observa că există un plus la șireturile din spate pentru a regla cursul că există o bucată de deschidere frontală. Deci, puteți pune corsetul și scoateți-l singur, fără a avea nevoie de asistență, ceea ce odată ce șireturile sunt fixate și aceasta a fost și o nouă invenție. Dar cu siguranță cursul victorian. Chiar a profitat din plin de figura feminină. Aceasta este o descriere din 1873 a lui Duran neglijent, care arată această moale cărnoasă. Uite că a fost ideal peste tot, cu excepția acestei talii minuscule. Aceasta este o perioadă în care brațele foarte musculare ale lui Michelle Obama ar fi fost considerate destul de inestetice. în ultima vreme totul trebuie să fie moale și cărnos și apoi această talie minusculă și, bineînțeles, unele femei au făcut acest lucru extrem de fotografia pozată din partea îndepărtată făcută pentru efectul Comic profită din plin de încercarea de a realiza această talie foarte mică, care a fost atât de mult a vorbit despre asta la acea vreme și s-a vorbit mult de atunci și cu siguranță a existat un grup mic de femei care au realizat talie destul de mici și un grup de oameni care și-au fetisizat acest aspect, dar cursul care a avut alte lucruri în societate, dintre care unele sunt încă astăzi cu noi, fotografia de aici prezintă un grup de oameni în această lovitură sinceră afară în San Francisco și 1877. Și dacă te uiți din nou la figura din rochia ușoară aici, poți vedea cu adevărat corsetul sub aceasta femeie. Este o femeie cu șireturi, femeia de cealaltă parte, de câteva decenii mai târziu, nu este probabil de același tip. Este o femeie liberă fără ea. Corsetul acum pentru majoritatea oamenilor la sfârșitul secolului al XIX-lea, desigur, era necesar pentru sprijin. A fost mai degrabă ca și cum credem că o femeie arestată are nevoie de un sprijin din străinătate, ai nevoie de un corset și se credea că este sănătos dacă era montat corespunzător și, într-adevăr, unele cursuri, mai ales în anii 1880, odată ce electricitatea a intrat, au fost tratate cu electricitate și apoi s-a spus că vindecă tot felul de boli diferite. Acesta este un fel de una dintre aceste mofturi ale epocii a, dar, în partea opusă, această reclamă arată îngerii de aici livrând corsetul doamnei Dean acestui minunat grup de femei de mai jos, care sunt atât de recunoscători că au această invenție, ceea ce oamenii nu le-au plăcut multor oameni și ceea ce s-a discutat mult la vremea respectivă a fost de fapt dantelarea strânsă nu corsetul în sine, ci această suprasolicitare pe o talie foarte foarte mică. Așadar, aveți desene animate de genul acesta din 1870, unde vanitatea și moda aici se leagă în acest fel, iar legenda aici este tot modală și aveți descrieri a ceea ce ei numesc talia naturală la 27 de inci. Și apoi talia la modă a spus că este la 16 inci. Acum, desigur, majoritatea femeilor nu au ajuns nicăieri în apropierea acestui 16 inci. Au folosit în schimb legile proporției. Dacă aveți un autobuz foarte plin într-un șold foarte plin, talia dvs. va părea mult mai mică, dar s-a vorbit mult împotriva șireturilor strânse, iar reformatorii au mers desigur la Celălalt Extrem. Adică ce femeie înainte nu era prea strâns legată de ceea ce ar arăta intestinele ei în acest desen, astfel încât să poți face cu adevărat orice vrei cu un desen pentru a-ți dovedi punctul de vedere.
Și iată ce se întâmplă cu o femeie care este prea strâns legată cumva de ficatul ei și de stomacul ei s-au cam mutat în coapsă pentru că nu există suficient spațiu. Deci, bineînțeles, reformatorii au avut un punct valabil despre faptul că nu exagerează, dar uneori au exagerat pentru a face un punct și auzi o mulțime de învățături vorbind despre aceste talie foarte mici, care nu suntem, nu suntem prea la modă. Și, de fapt, măsurarea hainelor supraviețuitoare din colecțiile de costume demonstrează că cea mai mare parte a taliei femeii nu se apropia de acest 16 sau 18 19 inci. Au fost câțiva la 19 și așa mai departe, dar, în schimb, această cifră de clepsidră a fost într-adevăr o chestiune de a accentua pe cealaltă bustul din șolduri. Cu siguranță, puteți vedea fotografii ca aceasta și vă puteți gândi și vorbi despre șireturi strânse, doar pentru că nu inventaseră fotografierea. Nu înseamnă că tot ce vedeți este adevărat. Iată o altă imagine a unei femei cu o talie incredibil de mică pe care o puteți vedea aici în fotografia neatinsă este o talie mică, dar nu la fel de minusculă ca oricine a retușat-o pentru a se potrivi cu ceea ce credeau. Deci ideal, deci există modalități de a obține o talie mai mică chiar și în secolul al XIX-lea. Și un alt mod în care cred că trebuie să fi fost obișnuit este ceva asemănător cu dimensiunea noastră modernă de vanitate, în care producătorii știu că dacă aveți ceea ce era o mărime 14, dar îl numiți încă patru femei o vor cumpăra dacă vei observa aici. Aceasta este o poză din figurile podurilor mele în mișcare, care arată o femeie îmbrăcată și închide coaja de deschidere din față a corsetului, dar puteți vedea șireturile din spate deschise la aproximativ patru centimetri în spate. Deci, cred că o femeie ar putea cumpăra un corset cu talie de 21 inci și lăsa-l deschis în spate și totuși se gândește la sine că are o talie de 21 inci, așa cum ne place să credem că suntem o dimensiune pentru doi sau zero sau negativ Orice au ajuns acum, celălalt lucru interesant despre fotografia podului meu este acest lucru amuzant care arată în spate. Ea are pe sertarele sale aici și apoi din spatele deschiderii Karachi are ca Ține-o și a strâns fusta lungă a camisei sale, care este încă avertizată să ofere o căptușeală suplimentară în spatele fustei și să ajute la susținerea agitației . Deci, ceea ce ne pare foarte inestetic avea și un motiv practic. Acesta este un set de șifoniere și sertare foarte frumos din colecția Philadelphia, care este foarte frumos datat aici cu o cerneală de neșters, care rămâne pe alee fie Houston numărul 18 a fost foarte important să îl numeri, astfel încât să poți obține înapoi lucrurile corecte de la spălătorie și zi. Tată, 18 noiembrie 84 din adevărata ei. Deci, se întâmplă să aibă sertare picioare închise, care erau o alternativă în acest moment. Deși sertarele deschise la picioare sau rămân cele mai populare la începutul secolului al XX-lea, însă ceva nou începe să se întâmple cu lenjeria de corp pentru femei în anii 1870 și 80. Devin din ce în ce mai elaborate. Încep să aibă mult mai multe dantele, bibelouri și panglici și tot felul de lucruri pe care le considerăm lenjerie, mai degrabă decât să fie doar un fel de amidon practic. Armamentul și acest lucru într-adevăr și noutatea acestor sertare este ceea ce se arată în dansatorii can-can la Moulin Rouge. Și ce se arată în Toulouse? Lautrec spune aici o descriere din 1891, deoarece aveți aceste sertare erotice exotice și toate aceste Frills și gratuit, care acum începe să facă parte din lenjeria de corp feminină, dar au existat alte tendințe noi la sfârșitul secolului al XIX-lea, în care femeile participau din ce în ce mai mult la sport și la în anii 1890, a existat o adevărată nebunie pentru ciclism. Asta pentru ca această păpușă China, păpușa China foarte simpatică din perioada victoriană timpurie, să dea loc unei figuri mult mai atletice și acum aveți lenjerie intimă ținând cont de asta. Acesta este un anunț din 1896 pentru noua femeie, această femeie mult mai atletică, într-un corset sau corset, cu talie, dar nu la fel de constructiv ca cursul. Este purtat pentru fiecare zi și aveți și alte tendințe noi care au fost un beneficiu pentru unele femei. Aceasta este o pagină din catalogul 1097 Sears acum puteți cumpăra șervețele igienice de unică folosință, mai degrabă decât să folosiți șervețele de in care trebuiau spălate. Deci, un mare avantaj pentru multe femei și până la sfârșitul secolului al XIX-lea, aveți într-adevăr o figură foarte diferită decât ați avut la începutul secolului al XIX-lea. Aceasta este descrierea domnului sergent. Și doamna. Ayan Phelps din 1897. Și cu siguranță această femeie este foarte puternică asertivă mult mai atletică. femeile victoriene timpurii, dar doar pentru că împlinim un secol nu înseamnă că totul se schimbă așa până la începutul secolului al XX-lea, aveți în continuare acest accent pe o figură feminină foarte curbată așa cum vedeți pe actrița Anna ținută în partea opusă . Ea a fost acuzată că a provocat tulburări sexuale cu figura ei extrem de curbată și într-adevăr, primul deceniu al secolului al XX-lea este unul dintre cele mai constructive în ceea ce privește lenjeria intimă Ninh, iar acest anunț din 1905 arată că este foarte clar primul său dintre toate numit FP pynchon deșeurile îți spun chiar acolo ce va face și spune că are această bandă specială peste deșeuri care promite că nu se va întinde indiferent cât de strâns ai dantela pentru a obține o talie mică.
Figura feminină ideală în această perioadă eduardiană a fost extrem de curbată, actrița Camille Clifford din partea îndepărtată arătând că, deși forfota are perioada, există încă un mare accent pe partea din spate și această rundă foarte completă a lui Chester este o figură foarte matronală și puteți accentua asta cu această frumoasă curbă S în care stai lăsându-ți bustul și redirecționarea pentru a oferi acestui frumos ideal. Și, bineînțeles, dacă nu o poți realiza, lenjeria ta personală te poate ajuta tot ce trebuie să faci în conformitate cu acest anunț din 1905 este să porți un suport pentru furtun. Acesta este unul din colecția noastră. Acest lucru merge în jurul taliei și vă menține ciorapul. El este sus în față. Dar ceea ce face atunci este să te forțeze în această curbă S. Deci, iată-o pe această femeie fără sărmanul lui Venus. Și aici ea este transformată în curba s perfectă prin miracolul acestor veșminte simple, dar au avut loc multe schimbări la începutul secolului XX. În primul rând, a existat o comunicare și un transport mult mai mare. Automobilul fusese inventat. Aceasta este o pagină dintr-o etichetă timpurie. Uită-te care asigură cititorul că este la fel de bun gust ca o doamnă să conducă ca un bărbat. Așadar, atunci când obținem mai multe, există o redefinire continuă a poziției femeilor în societate, deoarece mai multe femei lucrează acum în afara casei și agită din ce în ce mai mult pentru dreptul la vot, așa cum face această femeie, astfel încât, în jurul anului 1910, aveți un ideal cu totul nou. de feminin. Figura feminină feminină, figura curbată, este acum într-adevăr depășită și o linie mult mai îngustă vine cu fuste care se potrivesc cu adevărat peste șolduri. Suntem niște modele de la Paris din 1910. Deci, acum șoldurile femeii sunt mult mai vizibile. Trebuie să ai un corset care să coboare și să ajute la netezirea acelei zone și, într-adevăr, la curs. Este într-adevăr scăzut pe cifră până acum, încât un desenator a numit-o corset scuipat pe măsură ce devin din ce în ce mai mici, dar când se înclină, părăsesc linia de autobuz feminin fără niciun fel de sprijin sau îmbunătățire și acest lucru deschide calea pentru ceea ce vine să fie veșmântul definitoriu al secolului al XX-lea, sutienul, procedura a fost inventată mai devreme, dar a intrat într-adevăr în mod obișnuit până în 1910, dar într-o formă foarte diferită decât ne gândim din nou. Vă oferă acel sân mono, care de sus în jos foarte rotunjit, de la o parte la alta, ajunge în talie. Cealaltă parte este una de la Philadelphia. Și arătând forma tipică a sutienului care urmează să evolueze ca feminin dramatic în secolul al XX-lea, cu siguranță până în anii 1920. A existat un ideal foarte diferit, accentul pus acum pe fustele pentru tineri a fost scurtat pentru prima dată în istoria occidentală. Puteai vedea cum femeile se mișcau și nu mai aveau acest lucru în fusta lungă pe care Iisus părea să-l alunece în jur și le poate vedea mergând. Era o figură foarte băiețească mult mai tânără. Toate aceste schimbări s-au reflectat în haine și lenjerie de corp, astfel încât la mijlocul anilor '20 să aveți reclame pentru Brazier aici, subliniind sutienele de formă feminină pe aceste femei atletice care joacă tenis într-o formă mai băiețelă de sutiene și pe partea îndepărtată încă una dintre aceste feluri Îmbunătățirea miracolă a articolelor de îmbrăcăminte, un anunț pe care îl găsești în spatele revistelor la fel ca și astăzi pentru femeile care anterior se credeau atât de norocoase să fie bine dotate. Acum, ei încearcă drastic să-și reducă bustul în timpul zilei și această îmbrăcăminte promite că va face asta dacă nu trimiteți niciun ban, dar comandați-l astăzi pentru cei care erau tineri și aveau figuri ideale, lenjeria tipică ar putea consta în sutien ca acesta din 1929 din colecția noastră, care este într-adevăr doar o bucată de șifon cu dantelă deasupra, fără a contura nimic care să susțină într-adevăr figura. Chiar nu oferă deloc sprijin. Dar, desigur, multe femei și-au dorit încă un ajutor pentru a atinge idealul și au continuat să poarte corsete sau ceea ce am putea crede că sunt brâuri precum cele vândute de catalogul Sears în 1923 și tot mai mult la începutul secolului al XX-lea. Există din ce în ce mai multă influență din industria cinematografică, pe măsură ce aveți oameni care merg la filme și văd ce se poartă pe ecran acolo, aceste vedete pline de farmec purtând lucruri aici. Avem o minunată rochie tăiată cu părtinire pe Norma Shearer, care se agață de siluetă. Deci lenjeria de corp trebuie să evolueze pe măsură ce figura feminină are aceste articole de îmbrăcăminte foarte agățate și toate în cele care combinau brățara și brâul într-una devin din ce în ce mai frecvente și din ce în ce mai multe și mai multe persoane capabile să participe la modă, astfel încât să fie disponibile haine la toate indică prețul Sears. Jurnalul din 1933 vândând chiloți pentru femei de până la 22 de cenți pentru cei care ar putea trimite pentru a-i primi și ar putea fi livrați în toată țara celălalt capăt al scalei. Aveți acum articole de îmbrăcăminte de lux, precum această frumoasă pereche de stepani din colecția Philadelphia din trousseau din satin de mătase din 1931, toate din dantelă manuală și brodate cu numele Rich Young Bride Betty.
Pe ei. Deci, cele două capete ale spectrului, dar nu atât de diferite. Bineînțeles, sărind foarte repede prin secolul al XX-lea odată cu apariția celui de-al doilea război mondial, multe femei au preluat funcții în fabrici și au sprijinit trupele care le erau străine anterior, deoarece acum se pune tot mai mult accentul pe femeile care ajută și o siluetă foarte masculină cu aceste uriașe umăruri pe care le vedeți pe Ida Lupino în partea îndepărtată și fuste mai scurte mult mai drepte înșurubate spun că efortul de război intră într-adevăr în producție completă. Deși multe femei. Ținând cont că ar trebui să abordeze și minciuni foarte măgulitoare pentru a le reaminti trupelor pentru ce luptau și una dintre reclamele mele preferate din toate timpurile din 1943, desigur, producătorii de lenjerie de corp erau într-o oarecare măsură în acel moment, deoarece multe dintre materialele pe care le utilizarea cauciucului și alte lucruri au fost recrutate în scopuri înainte, dar cumva și nu mă întrebați cum va purta acest brâu de chiloți pe sferturi va ajuta la înfrângere. Hitler Mussolini și împăratul japonez, deoarece aveți dreptate la libertate, cu siguranță, multe tehnologii noi care intră în joc aici vor fi mult mai exploatate după război, cum ar fi introducerea nylonului, care, desigur, a revoluționat ciorapii. Dar, după război, femeile se așteptau să revină la poziția lor tradițională de casă și familie și se pune un mare accent. 19 sfârșitul anilor '40 până la începutul anilor '60, în această revenire la un ideal feminin foarte curbat. Îl vedeți în reclame ca aceasta pentru sutienul Peter Pan din 1947, sutienul Merry-Go-Round, secretele din cerc și îmi place felul în care au fotografiat de jos pentru a profita la maximum de toate activele feminine și bineînțeles, faimosul look nou al lui Dior în 1947, care se întoarce la linia de autobuz completă, înfiptă în talie și fusta lungă foarte plină, care fuseseră populare înainte de război, așa că femeile din anii 50 și începutul anilor 60 erau de așteptat să fie foarte curbate și o zeiță sexuală trebuie să au ceea ce Jansen aderă numește curbă Ademeni mica diferență dintre fată și Glamour Girl și, bineînțeles, faimoasa campanie Maidenform de la sfârșitul anilor 50 până în anii 60 aici. Visează că a condus. Sutien sub formă ascunsă, dar în același timp că ar fi trebuit să fii o zeiță sexuală în această sutienă torpilă, femeile ar trebui să-și amintească că ar trebui să fie întotdeauna doamne. Acesta este într-adevăr preferatul meu din toate timpurile de la o Vogue din 1954, femeia de aici, cu perlele ei potrivite, mănușile albe sau accesoriile coordonate, este întotdeauna o doamnă chiar și atunci când își alege berea și pentru asta este pentru că, la urma urmei, fiecare bărbat își dorește femeie pe un piedestal ca anunțul din 1961 pentru acest știft de nylon, îl are Morissette, dar, desigur, idealul acesta este aruncat deoparte în anii '60, întrucât un accent cu totul nou asupra tineretului vine în figura foarte mică a lui Twiggy prezentată aici. The Young Generation, care vrea să-și facă propriile lucruri cu rochii precum această rochie din plastic de la Betsey Johnson, care vă permite să rearanjați astfel forma și să vă exprimați. Într-adevăr, producătorii de lenjerie de corp exploatează cu adevărat faptul că acum mai puțin este mai mult femeile acum, nu mai trebuiau să poarte o brâu sau o jartieră pentru a-și ține ciorapii de când au fost introduse chiloții la începutul anilor 1960, așa cum spune acum această reclamă. aveți de ales și pe 1970, adăugarea pentru acest furtun de chiloți, care a fost numit furtun scăzut, cu legenda mai puțin este mai mult. Deci pentru o vreme. Părea într-adevăr conștient și apropiat, probabil, ar dispărea cu totul pe măsură ce hippii redefineau moda și un fel de aspect al spațiului spațial intrau în cale. Poate că vom purta cu toții unisex unisex în viitor sau foarte puține lenjerie intimă, cum ar fi chiloții bikini din anii 1980. Dar acum, când femeile nu mai aveau lenjerie de corp pentru a se remodela din ce în ce mai mult. Se așteaptă să-și remodeleze cifrele singure fără brâu pe care trebuie să-l exersezi până când ai Buns of Steel, așa cum îl are acest anunț de la începutul anilor '90 sau dacă nu funcționează pentru a fi operat pentru a corecta defectele de figură. astfel încât să vă puteți conforma idealului contemporan femeile au fost din ce în ce mai mult, asumându-și din ce în ce mai multă poziție în lumea afacerilor. Cartea pentru rochia femeii pentru succes a fost publicată în 1977, spunându-le femeilor cum să meargă înainte în producătorii de afaceri și lenjerie intimă, cum ar fi jockey-ul care i-a introdus jockey-ul la mijlocul anilor 80, care se baza pe lenjeria de bărbați. Ceva foarte practic pe care l-ai putea purta, care a fost confortabil și au avut un succes incredibil foarte curând. Dar femeile din lumea noastră pentru a-și arăta puterea au adoptat, de asemenea, alte lucruri, cum ar fi umărurile incredibile. Acesta este un Valentino de la mijlocul anilor '80, care arată o siluetă pură acum, dar doar inversat de la acest umeri foarte largi, care face proporțional șoldurile să arate mai subțiri, ceea ce doreau femeile la acea vreme și cred că fardul de umăr are unele interesante lucruri de spus despre rolul femeilor în societate.
Acesta este un anunț pentru o pernă de umăr din cauciuc spumat, numită halbă de tampoane, pe care proprietarul fondatorului companiei a început-o și a comercializat-o în cutii de înghețată pentru con de înghețată, deoarece a spus că a venit inițial de la delicatese. Așadar, această reclamă din 1986 contrastează umărul din cauciuc spumat al acestei femei cu adevăratul bărbat muscular. Și pot să aduc parolele mele erau foarte pricepuți la vremea aceea, pentru Victoria, violetul a fost unul care a susținut ideea de a face asta pentru tine. Acest lucru nu este neapărat ceva sau a face ca altcineva să se răsfețe bine cu această idee romantică de lenjerie intimă. Astfel, o femeie era de așteptat să fie o femeie de afaceri în timpul zilei, o zeiță sexuală noaptea și apoi să se antreneze fizic și purtăm lenjeria intimă, astfel încât să poată trece și să se mențină și ea în formă fizică. Deci, roluri diferite la sfârșitul secolului al XX-lea și din ce în ce mai multe lenjerie de corp au fost văzute la exterior, precum și vedetele și celebritățile și designerii și-au dat seama că, pentru publicul modern, lenjeria de corp este de fapt mai șocantă decât corpul nud Madonna, în gâscă, un corset în turneul ei blond de ambiție. a fost într-adevăr mai șocant când jacheta ei de costum cu dungi a fost deschisă pentru a dezvălui această lenjerie intimă că ar fi fost să vedem corpul gol în societatea noastră contemporană și ai putea primi multă atenție cu lenjeria din partea îndepărtată. Elizabeth Hurley ajunge la un eveniment într-o rochie roșie Versace care este tăiată, incredibil de înaltă pentru a-și dezvălui lenjeria intimă cu print leopard Versace și a primit multă atenție și publicitate din aceasta și cred că cel mai extraordinar lucru pentru mine este că a purtat această ținută la nunta prieteni. Deci standardele scad. Și cu siguranță eu, designerii, privesc înapoi la lenjeria intimă din ce în ce mai mult la sfârșitul anilor 20 și în secolul XXI. Mă ai bustierul lui Aki care redefinește corsetul și îl face această afirmație. Este aproape ca o sculptură în sine. Este un lucru pe care îl aluneci ca și când ai pune o brățară peste încheietura mâinii și îți dă acea formă și designeri precum Chloe în anii 1990, folosind lenjeria de corp ca îmbrăcăminte exterioară, realizând o rochie de corset. Desigur, fără cămașa care ar fi fost dedesubt, dar lenjeria este, de asemenea, din ce în ce mai văzută, pe măsură ce designerii se grăbesc să-și pună numele. Ei sunt vârfurile de lenjerie intimă și oamenii sunt surprinzător de dispuși să plătească mult mai mult pentru numele altcuiva și chiar pentru chiloți care își fac drum, deoarece acest anunț Victoria's Secret din 2003 are cel mai nou accesoriu Fashions, astfel încât să puteți arăta partea din spate a degetului mare. Lenjeria de corp bikini și bijuteriile care o împodobesc și, într-adevăr, am văzut recent, probabil, un pic prea mult de lenjerie intimă sau orice altceva. Uneori numite cozi de balenă chiar și în public. Nu avem nevoie să vedem chiar atât de mult, dar cu siguranță idealul nostru despre corpul feminin ideal. Aici este ceva de genul acesta, dar acesta este un model. Chiar a fost uimit. Ea a adăugat un model într-un mic bikini Chanel. Asta a ajuns să fie acceptat ca ceea ce vedem în fiecare zi în revistele de modă și pe vedete. Așadar, acum avem aceste constrângeri în acest minunat desen animat newyorkez din 2003, pe partea îndepărtată, pe care o femeie îi spune celeilalte. În loc, obișnuiam să-mi urăsc corpul. Urăsc forțele care conspiră pentru a mă face să-mi urăsc corpul. Cu siguranță, avem încă multe dintre hainele din trecut. Tocmai le-am dat nume noi și le-am făcut o țesătură nouă. Acest lucru s-ar putea să ți se pară ca o brâu de chiloți, dar în anii 1990 Victoria's Secret a comercializat-o ca bicicletă de modelare scurtă, un nume modern și, bineînțeles, au intrat acum și nu se mai crede că este o brâu. Dar ceva care îți oferă doar puținul ajutor suplimentar de care ai nevoie, deci, în concluzie, totul depinde de modul în care privești lenjeria intimă. Poate fi așa cum acest anunț Victoria's Secret îl face un miracol care te poate transforma în model de frumusețe sau ca acest minunat anunț pentru inelul magic. Sutienul are acest sutien din sârmă ghimpată pe care scrie citirea de sus la scurt timp după introducerea primului sutien cu sârmă Valium a fost inventat coincidența.
Puteti gasi aici o gama larga de lenjerie intima femei la reducere de pret precum si costume de baie, halate, lenjerie intima sexy etc.