Podcast fara reclame pe lumina alba. Epidemia de obezitate este cea mai gravă problemă de sănătate din lume. jumătate din planetă vor fi obezi sau supraponderali până în 2030. este un dezastru. mor de boli care pot fi prevenite. în acest moment sunt 2 miliarde de adulți supraponderali sau obezi și copii . Trebuie să te uiți atent la cine se află în spatele acestui proces, toți vor fi obezi, sau oamenii vor muri de un accident vascular cerebral, sau de atac de cord la 40 de ani. vrem să spunem că este evident, ei se vor prăbuși nu doar în SUA, ci și în Mexic, Rusia, China, Europa. Populația are dreptul să știe cum se folosesc oamenii,pentru a ne permite să redobândim controlul asupra corpurilor noastre. de la începutul anilor 2000, țările occidentale au declarat război obezității, în cele din urmă până în 2030 se estimează că numărul copiilor obezi va fi de 2,15 miliarde. guvernul poate adopta schimbarea intr-o strategie corectă. Mesajul este răspândit că suntem singurii responsabili pentru greutatea noastră și incapabili să ne controlăm impulsurile alimentare. cel mai greu de suportat este ideea că există o lipsă de voință la oamenii obezi. A mânca mai puțin în timp ce vă mișcați mai mult devine formula magică a anilor 2000. Good Energy, World Dinner Ball, își propune să rezolve problema obezității prin exerciții fizice. Mass-media obișnuită și presiunea sunt orientate către ideea că mâncăm întotdeauna mâncărurile fast-food flamande, băuturile zaharoase etc., deci nu există dovezi irefutabile că este responsabil. Poate că nu arde suficient grăsimile, trebuie să găsiți un echilibru cumva. iată traducerea limbajului actual de marketing pentru a combate obezitatea în povestea caloriilor consumate și care se grăbesc să ardă calorii. Teoria sună logic, singura problemă este că exercițiul fizic este greșit. De fapt, la exercițiile fizice durează 1 oră pentru a elimina un hamburger și 2 ore și 15 minute pentru o pizza . sunt egale cu caloriile consumate. formula de arsură a caloriilor este perfect corectă la nivel fizic. oamenii spun că trebuie doar să nu mai mănânci și sănătatea se va îmbunătăți, dar nu este atât de ușor pentru mine . Mi-am dat seama că nu era în întregime vina mea. Cred că ar trebui să nu ne mai concentrăm asupra caloriilor, și unde putem mânca mai puțin și pierde în greutate pentru o vreme. corpul tău se va lupta, și, pe termen lung, știm că metabolismul este mai puternic decât ar trebui să fie. nu cred că biologia umană s-a schimbat, ci modul în care mâncăm, frecvența meselor. În 40, mâncarea noastră a trecut printr-o adevărată revoluție. apoi o greșeală care va avea consecințe grave asupra alimentației mondiale a fost indicată drept principalul vinovat. Recomandăm reducerea consumului de grăsimi și acum mizăm pe cereale ca bază a dietei noastre, așa că a trebuit să mâncăm mai multă pâine cu orez și cartofi. de exemplu, sunt săraci în Grecia și consumă mai puține lactate și carne de ani de zile. recomandarea oficială și cred că asta explică de ce oamenii se îngrașă pentru că pot mânca pâine ușoară dar și cartofi, paste, orez sau linte, de exemplu. Dar cerealele precum pâinea de orez sau pastele sunt carbohidrați, adică zaharurile, vor fi în centrul acestei revoluții alimentare. mai sunt 20 sau 30 de ani de parcurs, dar nutriționiștii consideră că zahărul este inofensiv . Cred că guvernul SUA subvenționează epidemia de obezitate în mai multe moduri, inclusiv prin susținerea producției de porumb și soia, care este folosită parțial pentru a face sirop de fructoză , deoarece este un zahăr foarte ieftin . Pentru multe produse, guvernul SUA a presat industria alimentară să producă mii de produse procesate cu conținut scăzut de grăsimi, vor înlocui și prelucra și zahărul.este un mare truc. În această poveste, zahărul ieftin este gras, deoarece face ca mâncarea să fie gustoasă și captivantă. acesta este începutul manipulării ingredientelor. cereale reasamblate în pâine sandwich pliate pe farfurie pregătite de supermarketuri. Consumul excesiv de zahăr provoacă o tulburare profundă în corpul nostru, începând cu un dezechilibru hormonal. Atunci când nivelurile unor hormoni sunt ingerate,apare insulina pentru a face față arsurilor în care carbohidrații sunt depozitați sub formă de grăsime. insulina este cea care ia zahărul din celulele noastre. Când consumăm frecvent alimente pe bază de carbohidrați și zaharuri adăugate, cum ar fi produsele procesate, nivelul de insulină rămâne întotdeauna ridicat. atunci când există prea multă insulină în celulele noastre adipoase, adică țesutul adipos din corpul nostru absoarbe și stochează o mulțime de calorii, nu există suficiente calorii pentru ca organismul să funcționeze. adică pentru mușchi, organe și creier, sau pentru că ne este foame de alimente ultra-procesate. Hamburgerii, băuturile cu zahăr și toată junk food-ul pe care îl consumăm se digeră foarte repede, atunci carbohidrații ultraprocesați câștigă în greutate cu produsele dvs. ultraprocesate. Este necesar să înțelegem că alimentele ultra-procesate sunt ingrediente de consistență, punem aromele și apoi creăm alimente artificiale care sunt foarte atractive și hiperatractivitatea este periculoasă, deoarece trebuie să consumăm alimentele . mai mult decât rațiunea, înseamnă că plăcerea de a consuma aceste alimente va prevala asupra societății produse de perturbarea florei noastre intestinale ultraprocesate. bacteriile noastre intestinale îndeplinesc funcții esențiale. în subsolul universității stanford, erika zonebourse, pentru a măsura impactul dietei noastre moderne asupra microbiotei, a hrănit mai multe generații de șoareci pe o dietă bazată pe produse ultraprelucrate. când se dă o dietă bogată în zaharuri simple, pierderea diversității se înrăutățește din generație în generație cu mai puține bacterii intestinale decât înainte. în a 4-a generație mai mult de jumătate din bacterii au dispărut. în ciuda pagubelor cauzate organismului, prevenim răspândirea produselor ultraprelucrate. în Statele Unite, în Mexic, în Brazilia, este profitabil să vânzi alimente grase, dulci, sărate, adică vinde mult mai puțin produse bogate și sănătoase. o mână de multinaționale dețin o cifră de afaceri de 500 de miliarde de dolari și au preluat controlul asupra mâncărurilor noastre. Alimentele sunt un sector important al economiei noastre, nu există doar companii alimentare, cum ar fi cola sau salsa, ci și distribuitori precum supermarketurile Walmart sau Carrefour. companiile alimentare sunt puternice și controlează lanțul de distribuție și apoi agenția de marketing câștigă bani din meritele consumului de junk food. Deci, avem jucători care cântăresc foarte mult în societatea noastră și care doresc să ne vândă alimente nesănătoase. avem de fapt nevoie de producători de alimente, iar prețul produselor este mult mai ieftin decât produsele proaspete de până la 60%. astfel, ele servesc în principal persoanele sărace ca țintă privilegiată, devenind primele victime ale sistemului. Familia Hamilton locuiește într-unul dintre cele mai sărace cartiere din Washington, la doar câțiva kilometri de Casa Albă, locuiește într-un deșert de mâncare. Produse non-stop, kilometri în cartierele luxoase din Washington . acesta este cartierul Hamilton, unul dintre acele locuri abandonate în care statul a încurajat înființarea unui lanț francizat de fast-food. cu de zece ori consecințele unei strategii de marketing implacabile. Industria alimentară spune că este vina consumatorilor. adevărul este că a schimbat întregul nostru mediu alimentar peste tot astăzi. Vedem smartphone-ul nostru pe panouri publicitare în reclame de televiziune de film, vedem junk food. o manipulare care începe în copilărie. te duci la supermarket și ești față în față cu băuturile zaharate la fel și la școli. publicitatea afectează oamenii din pragul gândirii subconștiente . le-am luat în calcul și nu știu de ce poate, pentru că au existat unele reclame preferate de mine . Studiile științifice arată o legătură directă între expunerea la publicitate și preferințele alimentare ale copiilor. Filtrând spații noi, cum ar fi rețelele sociale sau jocurile online, acesta este rolul marketerilor obiectivi și ei știu să o facă foarte bine, de aceea marketingul a fost o cerere eficientă. Ceea ce ne ascunde marketingul este că junk food provoacă una dintre cele mai devastatoare boli dintre toate, diabetul. astăzi o persoană face asta la fiecare 6 secunde în lume. Acum 25 de ani, dacă ți-aș fi spus că am un pacient în vârstă de 18 ani cu diabet de tip 2, ai fi spus că este uimitor. Este obișnuit să avem tineri în lumea copiilor cu diabet zaharat. este nedrept că suferința nu poate fi evitată. pentru mine este o criză. mai mulți oameni mor din cauza zahărului decât din cauza infracțiunilor . industria băuturilor zaharoase continuă să adopte aceeași linie de apărare pe care au dezvoltat-o țigările. De peste 20 de ani, la fel ca și companiile de tutun, industria elimină orice legătură între boală și consumul acestor produse. au fost organizate întâlniri pentru a informa oamenii că un impozit pe băuturile carbogazoase este regresiv și discriminatoriu și care va rezolva problema obezității. Acum, datorită mai multor dovezi care au influențat profund instituțiile medicale și științifice, pentru a genera o controversă cu privire la impactul asupra sănătății al acestor produse de către industria băuturilor zaharoase, răspunsurile au devenit realitate. obezitatea este o problemă complexă , greu de rezolvat și trebuie să fie abordată de toate instituțiile, publice și private. cred că procesele sunt o armă esențială și cred că industria începe să înțeleagă la ce să ne așteptăm anul viitor sau peste 5 ani . în jurul industriei agroalimentare din întreaga lume, se vor ridica voci pentru a proteja consumatorii care vor solicita noi legi., san francisco este primul oraș din Statele Unite care a declarat război trestiei de zahăr. Datorită acestei dezbateri care se desfășoară de câțiva ani, s-a avut ideea de a impozita băuturile răcoritoare cu zahăr în Statele Unite și dezbaterea cu privire la problema rolului statului în strategiile industriei alimentare . implementarea regulamentelor este în curs de desfășurare. industria băuturilor zaharoase mobilizează avocații angajați din lobby, au găsit consumatorii spunând: vă rog să nu ne spuneți ce să mâncăm sau să bem. Nimeni nu vrea să fie victimă. Deci, doar că nu vreau ca oamenii să moară, trebuie să schimbăm politicile publice pentru a informa oamenii astfel încât să fie conștienți de alegerea lor și să le permită să facă o alegere reală. aceasta este motivația . nu putem fi lăsați afară . în Germania un lanț de supermarketuri promite să ia măsuri împotriva fast food. Se intenționează să se trimită o scrisoare deschisă cancelarului și ministrului alimentelor. “Luați în serios prevenirea obezității, diabetului de tip 2 și a altor boli cronice. Adoptați o taxă pentru băuturile cu zahăr și restricții privind publicitatea destinată copiilor cu alimente cu un profil nutrițional dezechilibrat.” Această scrisoare trimisă în ianuarie 2019 la guvern a rămas fără răspuns. un val de supraponderalitate și obezitate de dimensiunea unui tsunami se îndreaptă spre Germania, un pionier în multe sectoare și cu un sistem de sănătate în evoluție deosebit, care rămâne în urmă și în ceea ce privește prevenirea de obezitate, explicat prin faptul că lobby-urile economice sunt extrem de puternice. În Germania, interesele economice prevalează și astăzi asupra problemelor de sănătate. guvernul german depinde de capacitatea industriei de a se reglementa, fără taxe pe băuturi sau restricții publicitare impuse acestora. Această flexibilitate l-a determinat pe ministrul nutriției să dedice 7 ani de activitate reducerii nivelurilor de zahăr, sare și grăsimi din produsul ei. este un dezastru. ministrul nutriției Julia Kloeckner nu face aproape nimic pentru a proteja populația de zahăr, grăsimi și sare, în ciuda avertismentelor științifice din partea organizației mondiale de sănătate și a medicilor care o cer . Reduceți puțin problema zahărului . ceea ce se întâmplă cu presiunea crescândă asupra industriei alimentare din lumea occidentală colonizează alte piețe. Mexicul a fost primul care a suferit acest cataclism. adăugăm zahăr la aprovizionarea globală cu alimente pe măsură ce piețele devin mai mari în Europa și SUA. 73% din populația mexicană și astăzi 10% dintre cei care sunt supraponderali sau obezi suferă de diabet. aceasta a devenit principala cauză de deces. întreaga lume s-a îndreptat către Mexic întrebându-se ce se întâmplă? de ce supraponderalitatea și obezitatea cresc atât de rapid la Mexicani ? Am făcut din asta o infracțiune pentru sănătatea publică, fiecare mexican consumă în medie 137 de litri de suc pe an. marile țări occidentale și-au răspândit gunoiul în toată lumea și sunt sigur că au fost primiți bine. Este ieftin, are un gust bun și este la fel de practic ca să-i placă. la magazinul din colț, un măr costă mai mult decât o sticlă de suc. au încercat să ofere înlocuitori pentru alimentele tradiționale ale dietei mexicane. tortilla de porumb, de exemplu, au fost înlocuite. dacă doriți să vă uitați la o hartă, că există o invazie teritorială, oamenii o au deja în vene, și sunt luați ostatici. este colonizarea alimentelor. Mexicul a fost afectat de efectele perverse ale globalizării, de încălcarea culturilor locale în suburbiile terenurilor agricole pe cale de dispariție, care încă se luptă pentru o nutriție mai bună. Sprijinul guvernului a fost practic nul. Luptăm un război împotriva consumului de băuturi zaharoase și alimente nedorite. această generație va fi prima din istoria Mexicului care va avea speranță. mai puțin decât părinții lor, o treime dintre copii sunt supraponderali sau obezi . astăzi în Mexic prețul apei a crescut. Într-o țară în care un fost președinte al republicii era responsabil pentru coca-cola și industria agroalimentară, poate părea o misiune imposibilă pentru alejandro calvillo în fruntea ministerului sănătății. Prima taxă pe băuturile răcoritoare de pe continent a fost foarte utilă pentru că în următorii 2 ani consumul de băuturi zaharoase a scăzut în Mexic . S-a redus consumul cu mai mult de 5 sau 10% ca urmare a impozitelor secundare pe hrana nedorită. sunt necesari pași mai ambițioși pentru a scăpa de junk food, înainte să putem vorbi despre mâncare sănătoasă. Franța a prezidat o comisie parlamentară de cercetare a alimentelor industriale. timp de 6 luni institutul de audieri, investigație a consumatorilor a venit să depună mărturie despre inadmisibilitatea publicității pentru mâncarea nesănătoasă. nimic nu se mișcă .politicienii cot la cot nu fac nimic și apoi industria agroalimentară sau chiar distribuția pe scară largă, nu își schimbă practica și mai presus de toate, nu vrea să le schimbe . Proiectul este dezbătut în Adunarea Națională din 21 februarie 2019. Voința politică se prăbușește împotriva intereselor industriei agroalimentare. există un anumit cinism sau o modalitate de a ne proteja, de a vedea dezastrul în care ne aflăm și de a nu face nimic. Nu știu cum să apreciez dacă este scepticismul inconsecvenței finale, nu am răspunsul la asta. Așa că îmi spun că bugetul, așa cum este astăzi, e de rahat din punct de vedere al acțiunii publice. Obezitatea combină provocările timpului nostru, exploatarea bolilor cronice, cu acțiunea politică dificilă a sistemului de sănătate în fața monștrilor economici ai agriculturii intensive care ne hrănește . este întregul lanț alimentar care trebuie revizuit pentru ca toată lumea din întreaga lume să-și recapete controlul asupra felului de mâncare sănătos .