Se estimează că există aproximativ un miliard de autovehicule utilizate în lume astăzi. Și în timp ce acestea variază de la scuterele mici la o remorcă gigantică pentru tractor. Toți au câteva lucruri în comun, printre care acel lucru care le leagă de drum o piesă foarte simplă a unui vehicul modern. Majoritatea oamenilor folosesc cauciucuri în mod regulat astăzi. Devin atât de omniprezente încât abia ne gândim la ele până când, bineînțeles, cineva nu trece, dar istoria oboselilor a revenit mai departe decât ai putea crede și s-a jucat într-un mod supradimensionat. Rolul în istoria umanității care este parcat acolo unde cauciucul întâlnește drumul este istorie, dar merită să fie amintit. Dar, înainte de a ajunge la autostrăzile reale, să vorbim despre acele autostrăzi electronice care sunt o parte mai importantă a vieții noastre. Tu, afacerea mea este online și fac o mare parte din viața mea online și o înfrunt în lumea covidă. La cauciucuri.com puteti gasi toate cauciucurile dorite . Cei mai mulți dintre noi petrecem mai mult timp online din ambele motive personale pentru afaceri și nu sunt o persoană cu minte tehnică. Dar chiar și eu înțeleg că trebuie să-mi protejez datele, deoarece tatăl tău este un loc în care nu vrei ca povestea să includă Pirați. Toată lumea ar trebui să aibă un VPN, iar Nord VPN oferă criptarea de ultimă generație pe care trebuie să o protejați. Datele dvs. preiau controlul internetului dvs. din nou cu Nord VPN. Și chiar acum beneficiați de 68% reducere în plan, plus o lună suplimentară gratuit. Când te duci la nord tipul de istorie sau folosești codul, oferta specială de istorie Guy îți face abonamentul doar trei dolari în 71 de cenți pe lună. Acesta este Nord VPN.com ghidul istoric pentru a prelua controlul internetului dvs. din nou, nu este vorba doar de criptare și date, pentru a avea servere în țări din întreaga lume și unul dintre lucrurile pe care vă permite să le urmăriți este să spuneți că arată Netflix care sunt afișate numai în anumite țări din propria casă. Deci, să presupunem că doriți să urmăriți Doctor Who Orphan Black sau Star Trek Discovery, știți, acestea nu sunt pe Netflix aici în Statele Unite, dar mergeți la serverul din Marea Britanie și acolo sunt, așa că nu trebuie să aflați unde sunt sau dacă sunt disponibili sau în SUA sau plătiți pentru zece servicii de streaming pentru a obține cuplul arată că doriți să vedeți, așa că evitați pirații de pe internet și preluați din nou controlul asupra internetului dvs. accesând Nord In.com VP . tipul de istorie sau pur și simplu mergând la Nord VPN și folosind codul tipul de istorie sau doar folosind linkul din descriere. Veți obține 68% reducere la un plan de doi ani, plus încă o lună gratuit. Vei fi bucuros că ai făcut-o. Orice istoric al anvelopei trebuie să înceapă cu invenția roții. Ei bine, numim Roți mașini simple care folosesc roțile pentru vehicule necesită o piesă suplimentară, axul, relația dintre axă și roată trebuind să fie precisă. Axa avea nevoie de margini netede rotunjite pentru a se potrivi în roată, altfel fricțiunea ar face prea dificilă mișcarea și se potrivește perfect, dar nu prea strâns sau roțile nu se vor roti, ceea ce face ca o axă mai groasă să crească frecarea greutății, dar făcând una subțire. a însemnat căruța nu ar suporta o încărcătură, multe roți timpurii au fost făcute din arbori cu trunchi gros pentru a face roți mari cu mai puține bucăți și mai târziu ar fi înlocuite cu roți cu spițe, care au durat mai mult roți sau persoanele care fabricau roțile aveau nevoie de unelte metalice pentru a forma corect roți și axa care nu au fost inventate până în jurul anului 4000 î.Hr., probabil de aceea Roțile nu au fost inventate până în jurul anului 3500 î.Hr. Nu este clar cu exactitate de unde a apărut Roata, deși Roțile de jucărie există în Rusia și Europa moderne din Mesopotamia. Cea mai veche roată descoperită a fost găsită în limba slovenă, datând în jurul anului 3150 î.Hr. Fața roților din lemn. Problemele legate de locul unde se rostogoleau de-a lungul câmpurilor de drumuri de pământ și ale căilor stâncoase, o piatră deosebit de ascuțită sau un coș aspru ar putea scoate o bucată dintr-o jantă și ar putea ruina întreaga roată, chiar dacă cea mai mare parte a jantei era în stare bună. Aici a apărut anvelopa în societățile care au început să folosească anvelope pentru a-și prelungi durata de viață a roților, iar anvelopele erau mult mai ieftine de înlocuit decât întreaga excavare a roților din vechiul oraș Mesopotamian, unde am găsit rămășițele Carelor și pielii. Unul dintre cele mai vechi materiale folosite ca anvelopă, mai târziu, fabricanții de roți au folosit fierul și apoi oțelul sunt anvelopele. De obicei, luând un inel de oțel mai mic decât metalul, consumându-l atât de mult încât s-a extins la o dimensiune mai mare decât roata și apoi răcindu-l în jurul roților de lemn la metal se va potrivi strâns pe jantă Căruțele de curse romane ar fi putut folosi o anvelopă de fier doar pe roata dreaptă, deoarece asta va suporta greutatea greutății vehiculelor în cursele pe piste ovale în care Racers ar fi rotit în mod constant la stânga lăsând de pe cealaltă roată ar fi fost un compromis în favoarea unor caruri mai ușoare și mai rapide în mijloc. Anvelopele de vârstă erau adesea făcute din benzi de fier numite dungi sau pantofi care erau cuie peste articulații în roți. Ram timpuriu Roțile cu lovituri în Anglia se spunea că sunt chaud cuvântul Tire vine probabil ca o versiune scurtată a cuvântului îmbrăcăminte bazată pe idee că o roată cu o anvelopă a fost îmbrăcată în greve înlocuiește anvelopele metalice Loop cândva după căderea Romei, când noi pentru anvelopele Loop devenim din nou în secolul al XVIII-lea. Până în anii 1800 roțile și anvelopele erau utilizate în principal pentru vehicule relativ lente, iar anvelopele metalice au făcut treaba. Ei bine, deși au făcut puțin pentru a-l izola pe scriitor de denivelările de pe drum. Cele mai vechi biciclete, cum ar fi apelul lui Andres, au avut un magazin de metale second-hand. Cauciucul roților, deoarece înțelegem că este un material cauciuc natural începe ca un soi de copac numit latex și nu a avut prea multă utilitate. Este foarte lipicios în starea sa naturală și puternic afectat de temperatură. Este moale și chiar se topește cu cald și devine rigid și crăpat la rece Charles Goodyear s-a interesat pentru prima dată de cauciuc în anii 1830 când examinează unele mărfuri pentru Roxbury Rubber Company din Boston folosind cauciucul în special pentru a face produsele impermeabile, companiile se luptă pentru că cauciucul ar deveni lipicios și se va descompune destul de repede.
Au nevoie ca produsele să fie returnate de clienți nemulțumiți bine, anii petrecuți lucrând la problemă pe cont propriu, încercați să numărați procesele pentru a face cauciucul mai durabil și mai îndelungat, amestecându-l mai întâi cu magneziu, apoi scufundând guma în acid azotic obsedat de cauciucul poate fi util s-a străduit să ajungă la sfârșitul lucrărilor de finanțare a lucrărilor sale cu diverși creditori și ajungând deseori în închisoarea debitorilor în 1839. Lucra la Eagle India Rubber Company din Woburn, Massachusetts, când a combinat din greșeală cauciuc cu sulf pe aragaz, spre surprinderea sa atât de greu în cauciuc și când a ridicat temperatura cu mult mai mult, în loc să se topească, ia luat ceva timp pentru a proteja procesul, dar îl perfecționase suficient pentru a primi brevetul cu numărul 3633 în 1844. cu doar opt săptămâni înainte ca inginerul de producție Thomas Hancock să primească propriul brevet în Anglia pentru procesul care urma să fie numit vulca nizarea după zeul roman al focului și al forjei Vulcan în disputele privind brevetele. S-a observat că Hancock a studiat eșantioane de tâlharul lui Goodyear încă din 1840, dar chimistul a spus că ar fi fost imposibil să se descopere procesul lui Goodyear prin examinarea probelor sale de cauciuc. Goodyear a cheltuit o mare parte din ceea ce a învățat din brevetul său privind disputele privind brevetele din Statele Unite. și în străinătate și a murit. Și lăsați-ne în 1860. De fapt, cauciucul de proces are o istorie mult mai lungă decât culturile antice mesoamericane care au vindecat cauciucul de milenii. Civilizația din America Centrală a olmecilor înseamnă că oamenii din cauciuc în limba aztecă au fost semnificativi din punct de vedere cultural pentru că central-americanii iau în mod natural din copaci și se amestecă cu alte materiale vegetale pentru a face un tip de vindecare mai durabil. A fost folosit la realizarea mingilor pentru celebrele jocuri de mingi din America Centrală. Cauciucul nu a fost vulcanizat, dar a fost prelucrat. Cauciucul vulcanizat a revoluționat cauciucul ca material pe care îl putem importa rapid în construcția mașinilor impermeabile și de îmbrăcăminte și a nenumărate alte bunuri în scurt timp. După inventarea Goodyear, companiile au început să producă anvelope din cauciuc solid, care erau îmbunătățiri ale anvelopelor metalice, dar încă nu au fost absorbite în mod special în 1847, inventatorul scoțian, Robert William Thompson a folosit o centură de cauciuc învelită în piele pentru a breveta primul pneu pneumatic Airfield, care a creat o pernă de aer către șina sau linia de sol pe care Ron Thompson le-a pus pe mai multe. și afișează Îmbunătățirea în Rider Comfort Tree Park din Londra, dar anvelopele sale nu au intrat niciodată în producție, o anvelopă practică nu a fost inventată decât în anii 1890, când în Belfast Irlanda, veterinarul proeminent născut în Scoția, John Boyd Dunlop. Așadar, tânărul său fiu se luptă să scrie o tricicletă solidă cu roți din cauciuc folosind o foaie de cauciuc. El a creat tubul umplut cu sunt suficiente pentru a-și susține fiul înfășurat în pânză și l-a cuie pe un disc de lemn. Rezultatele au fost uimitoare când a testat-o împotriva anvelopelor din cauciuc solid, anvelopele pneumatice făcând o călătorie considerabil mai lină scad pierderea de viteză de la Friction în 1888. Atunci ce a primit un brevet pentru invenția sa? Acest lucru ar duce la descoperirea comercială a anvelopelor pneumatice. Ciclistul Willie Hume din Belfast a aflat de la Dunlap că anvelopele i-ar putea oferi un avantaj în cursele de biciclete, devenind unul dintre primii care cumpără o bicicletă cu anvelope pneumatice. El a câștigat imediat toate cele patru evenimente de ciclism de la Colegiul Queens din Belfast în 1889, finanțatorul irlandez și președintele Asociației Ciclismului Irlandez Harvey pentru a se târî a fost la întâlnirea din acea zi cu unii dintre fiii săi, așa că financiarul nostru Cu o mică negociere a cumpărat brevetul pentru începe prima companie de anvelope pneumatice din timp pentru o nebunie majoră de biciclete în anii 1890. Din păcate, atât pentru Dunlap, cât și pentru accesarea cu crawlere, brevetul a fost invalidat din cauza anvelopei pneumatice anterioare a lui Thompson, dar au reușit să continue producerea anvelopelor. Croc a început rapid să producă anvelope pneumatice pentru biciclete și a plutit compania publică care va deveni anvelope Dunlop aproape simultan Brothers. Edouard și Andrei Michelin și-au dezvoltat propriile pneumatice. Unul detașabil Tyra, care a fost folosit de câștigătorul primei curse de biciclete la distanță din lume, de la Paris la piept, în 1891. Michelin va deveni primul care va folosi anvelope pneumatice pe o nouă invenție. Automobilul din 1898 Goodyear Tyre și cauciucul a fost fondat în Akron, Ohio. în pomenirea lui Charles Goodyear. Una dintre dificultățile rămase a fost aceea că era greu să echilibrezi fixarea anvelopei ferm de roată, facilitând în același timp înlocuirea plăcii engleze Thomas be Jeffrey, care a imigrat în Statele Unite la 18 ani, a venit cu anvelopa. Ar putea fi sigur. Janta utilizând flanșe de cauciuc dur blocate în roată Jantă. A primit brevetul și 1892 și în primii ani de automobile. Cel mai frecvent tip de anvelopă la mașinile americane Goodyear și Firestone ar dori să vină cu un stil diferit de anvelopă sau anvelopa laterală dreaptă, care ar deveni mai frecventă pentru autovehicule, proliferarea autovehiculelor și, în mod surprinzător, a condus la cererea de mai mult și anvelope mai bune la începutul secolului au adus și jante montabile. Acest lucru ar deveni standard pentru autovehicule. Aceste jante au făcut ca proprietarii de automobile să își schimbe mai ușor condițiile rutiere slabe pe anvelope, a necesitat introducerea unei anvelope de rezervă, care a venit standard cu modelul Rambler al companiilor Thomas be Jeffrey. Vehiculele au nevoie de anvelope mai bune pentru plimbări mai fine, mai ales înainte de tehnologia rutieră și prinse odată cu noul trafic, alte inovații de la începutul secolului al XX-lea au inclus anvelopa tubeless care nu a fost utilizată pe scară largă până după cel de-al doilea război mondial, anvelopele cu caneluri și picioare care îmbunătățesc frecarea pe drum, precum și durata de viață a anvelopelor și adăugarea de negru de fum care oferă anvelope Sunt de culoare neagră și, de asemenea, întăresc semnificativ anvelopa. O schimbare semnificativă a venit odată cu crearea de cauciucuri sintetice, companiile din cauciuc Burnin, care se bazează pe surse naturale. Primul cauciuc sintetic a fost creat în Germania la un laborator de urși, iar rușii au folosit alte tipuri de suplimente de cauciuc în timpul Primului Război Mondial, creșterea costului cauciucului natural a condus cercetările, așa cum a făcut cel de-al Doilea Război Mondial, când Japonia controlează 90% din producția de cauciuc natural din lume. în afara acestei aprovizionări cu vehiculele militare ale Statelor Unite, aveau nevoie de o cantitate enormă de avioane de cauciuc, aveau nevoie de o jumătate de tonă, iar un cuirasat avea nevoie de 75 de tone de cauciuc în construcții. Suntem la vremea când Ceci a adus inovații în companiile americane de cauciuc producând doar aproximativ 2.200 de tone de cauciuc sintetic până în 1945. Produceau nouă sute douăzeci de mii de tone pe an cererea pentru un kilometraj mai mare de gaz împinge utilizarea comercială a anvelopelor fără tub și în 1946 , a fost inventată anvelopa radială care a îmbunătățit masiv consumul de combustibil și a gestionat viteze mai mari comparativ cu precedentul. anvelope anvelopele radiale au prins rapid în Europa și Asia, dar nu și în America, marii producători americani de anvelope, inclusiv Firestone Goodyear. Încetăm să ne ridicăm și, în anii 1960, Michelin a încheiat un acord pentru a vinde radiale prin Sears și în curând vindeau un milion de unități pe an. BF Goodrich a început să producă radiale fabricate în SUA rapid. Luați cote de piață companiile americane, cum ar fi Firestone, în schimb, au încercat să îmbunătățească anvelopele cu înclinație și sunt dispuși să facă cheltuiala schimbărilor la fabricile lor, precum și să renunțe la înlocuirea profitabilă a pieței Goodyear, care este legată de anvelope cu înclinație, dar în 1968 Consumer Reports a pune două anvelope radiale este cea mai bună imagine a anului de la începutul anilor 1970, producătorii de automobile precum Ford trec la companiile radiale și americane pivotate pentru a satisface cererea folosind utilaje imperfect adaptabile Companiile americane se luptă să facă opțiuni de înaltă calitate. Firestone a trebuit să-și amintească 8,7 milioane de anvelope în 1978 și a fost achiziționată în cele din urmă de Bridgestone din Japonia. De fapt, singurele două mari companii istorice americane de anvelope au rămas astăzi un an bun. Anvelopele Cooper și anvelopele continuă să dezvolte noi modele noi versiuni run-flat care sunt destinate să prevină explozia noilor sisteme de monitorizare a presiunii anvelopelor înseamnă că anvelopele sunt mai durabile și mai fiabile decât au fost până acum și continuă să fie o parte esențială a anvelopelor societății moderne a jucat un rol critic în istoria omenirii, de la facilitarea comerțului timpuriu până la facilitarea stilului de viață urban modern prin proliferarea automobilelor. Și în timp ce auzim încă povești despre care am putea avea mașini zburătoare în viitor. Se pare că anvelopele vor fi alături de noi mult timp și producătorii continuă să aducă îmbunătățiri cu noi design-uri și materiale noi, care sunt mai ecologice și chiar anvelope fără aer și toate acestea sugerează că vor continua să folosească anvelope. Până în viitor, chiar dacă este posibil să nu mai rămânem blocați fixându-i pe marginea drumului.