Flag Counter
This is the title of the web page
Right Click is disabled for the complete web page.

9 cei mai buni înlocuitori ai zahărului pentru diabetul de tip 2

indulcitor pentru diabetici

  Când vine vorba de zahăr din sânge și de gestionarea greutății, nu toți înlocuitorii de zahăr sunt creați la fel. Aflați care funcționează cel mai bine pentru obiectivele de sănătate.

Tip produs zahăr

Inlocuitorii de zahar pot satisface pofta de dulce fara a stabiliza glicemia.

este important ca persoanele cu diabet zaharat de tip 2 să urmărească aportul de carbohidrați, inclusiv zahăr.

Produsele dulci oferă un gust dulce și facilitează absorbția carbohidraților și a zahărului din sânge (zahăr). Există mulți înlocuitori de zahăr din care să alegeți, dar nu toți conțin calorii și efectele lor asupra zahărului din sânge variază.

Când decideți ce înlocuitor de zahăr să utilizați, rețineți că există două tipuri, potrivit unui articol publicat în revista Diabetes Spectrum:

Nutrienții furnizează calorii și pot afecta glicemia.

Potrivit unei recenzii din mai 2018 publicată în Jurnalul European de Nutriție Clinică, No Nutritive conține puține sau deloc calorii și nu crește glicemia. Ele pot fi de sute sau de mii de ori mai dulci decât zaharoza (zahărul de masă), conform articolului de testare a diabetului de mai sus.

Dar chiar dacă alegi un îndulcitor fără calorii, folosește-l cu moderație. Potrivit unui studiu publicat în jurnalul Physiology & Behavior, îndulcitorii artificiali pot modifica răspunsul creierului tău la dulciuri și pot afecta capacitatea de a te simți plin atunci când mănânci un aliment sau o băutură dulci. De fapt, Asociația Americană de Diabet recomandă să nu te bazezi pe opțiuni cu conținut scăzut de calorii sau fără calorii în detrimentul opțiunilor cu zahăr atunci când vine vorba de băuturi pe termen scurt, ci mai degrabă să mănânci cât mai puțini îndulcitori și să bei mai multă apă.

Cum să stabilizați zahărul din sânge

Iată nouă opțiuni cu conținut scăzut de calorii sau fără calorii de luat în considerare:

1

Sucraloză (Splenda), cel mai popular înlocuitor de zahăr

Substitut de zahăr Splenda pentru persoanele cu diabet zaharat de tip 2

Acest îndulcitor este bun pentru persoanele cu diabet zaharat de tip 2, deoarece Splenda este de 600 de ori mai dulce decât zahărul, dar micile pachete galbene nu afectează glicemia, spune Keri Glassman, RD, CDN, de la Nutritious Life. Exerciții de dietă în New York.

În plus, Splenda trece prin corp cu o absorbție minimă. Potrivit unui articol din octombrie 2016 din revista Physiology & Behavior, aceste proprietăți ajută la transformarea acestuia în cel mai utilizat îndulcitor artificial din lume.

Sucraloza este aprobată de Food and Drug Administration (FDA), care recomandă un aport zilnic acceptabil (DZA) de 5 miligrame (mg) sau mai puțin de sucraloză per kilogram (kg) de greutate corporală pe zi. O persoană care cântărește 132 de lire (lire) ar trebui să consume 23 de căni de îndulcitori artificiali pe zi pentru a atinge această limită.

 rețete sănătoase și delicioase pentru diabetici

mic dejun sănătos pentru diabetici

Diabetul de tip II: - cauze, factori de risc și tratament

Managementul diabetului: schimbări ale stilului de viață

Oamenii de știință fac nivelurile de zahăr din sânge nedureroase

cea mai proasta hrana pentru diabetici | Dacă aveți diabet, evitați aceste alimente

Cum să injectați corect insulină

10 moduri de a reduce riscul de diabet (Ziua Mondială a Diabetului)

cele mai bune fructe pentru diabetici | Cele mai bune fructe de consumat când ai diabet | superfruct diabet zaharat

Tratamentul complementar și alternativ al diabetului zaharat.

diabet și pantofi

Un studiu susține că oțetul de mere este legat de pierderea în greutate

2

Zaharină (Sweet 'N Low), cel mai vechi îndulcitor artificial

Înlocuitor dulce cu conținut scăzut de zahăr pentru diabetul de tip 2

Zaharina, un îndulcitor vândut în recipiente roz etichetate Sweet 'N Low, are zero calorii și este de 300 până la 500 de ori mai dulce decât zahărul, conform site-ului Sweet 'N Low. Descoperit accidental de chimiști în 1879 ca un derivat al gudronului de cărbune, a fost primul îndulcitor artificial, conform Encyclopædia Britannica.

Dacă ați folosit îndulcitori artificiali din anii 1970, s-ar putea să vă amintiți semnele de avertizare că zaharina crește riscul de cancer. Dar fii sigur, este în siguranță. Cercetările din spatele etichetelor au fost făcute pe animale, iar studiile ulterioare ale Programului Național de Toxicologie al Institutului Național de Sănătate au concluzionat că zaharoza nu ar trebui să fie listată ca un posibil cancerigen. Zaharina este acum aprobată de FDA.

3

Aspartam, un îndulcitor cu conținut scăzut de calorii, care nu este încă potrivit pentru persoanele cu fenilcetonurie

un înlocuitor similar de zahăr pentru diabeticii de tip 2

Vândut sub mărcile albastre Equal și NutraSweet, aspartamul este un îndulcitor artificial nenutritiv care este de 200 de ori mai dulce decât zahărul, potrivit FDA. Deși aspartamul nu conține calorii ca alți îndulcitori artificiali, aspartamul este încă foarte sărac în calorii.

În timp ce FDA a revizuit studiile științifice și a concluzionat că consumul de aspartam este sigur, Glassman observă că cercetările privind siguranța îndulcitorului au dat, de asemenea, rezultate mixte. „În timp ce reputația sa scăzută în calorii atrage majoritatea observatorilor criminaliști, a fost asociată cu o serie de efecte secundare negative”, spune Glassman. Unele studii pe animale, inclusiv unul publicat în revista Cytotechnology în decembrie 2014, au arătat legături cu leucemie, limfom și cancer de sân. „Alte studii arată o legătură [posibilă] cu migrenă”.

Cu toate acestea, Societatea Americană de Cancer notează că aspartamul a fost clasificat drept „nesigur” de către agențiile de reglementare din SUA și Europa, iar studiile nu arată un risc crescut de cancer la om.

Dar persoanele cu fenilcetonurie (PKU), o afecțiune rară în care nu pot metaboliza fenilalanina (o componentă esențială a aspartamului), nu ar trebui să consume acest înlocuitor de zahăr, spune NHS. Dacă nu aveți PKU, folosirea aspartamului este periculoasă.

Potrivit FDA, o persoană de 132 de lire sterline ar trebui să consume 75 de pungi de îndulcitor artificial pe zi pentru a atinge DZA de 50 mg de aspartam pe kilogram de greutate corporală pe zi.

Îndulcitorii cu conținut scăzut de calorii și cu conținut scăzut de calorii ar putea să nu vă ajute să pierdeți în greutate

4

Stevia (Truvia sau Puré Vía), un îndulcitor natural

Mai multe informații despre înlocuitorii de zahăr pentru persoanele cu diabet de tip 2

Glicozidele de steviol sunt îndulcitori extrași din frunzele plantei steviei originare din America Centrală și de Sud. Truvia și Pure Via, două tipuri de îndulcitori pe bază de stevie, nu conțin calorii, iar stevia este folosită în mod obișnuit ca îndulcitor în alimente și băuturi. Conform Standardelor din 2019 pentru îngrijirea diabetului, publicate în ianuarie 2019 în revista Diabetes Care, îndulcitorii neesențiali, inclusiv stevia, au un efect redus sau deloc asupra zahărului din sânge. Unele extracte de stevia recunoscute în general ca sigure (un termen folosit pentru aditivii alimentari considerați siguri de experți calificați și, prin urmare, care nu sunt supuse procesului normal de supraveghere și aprobare a pieței) au fost aprobate de FDA pentru utilizare.

Memorial Sloan Kettering Cancer Center observă că oamenii au raportat reacții adverse, cum ar fi simptome gastrointestinale, după ce au consumat cantități mari de stevie. Dar până acum, nu există studii științifice solide care să susțină aceste afirmații.

 Cei mai buni și cei mai răi îndulcitori pentru pierderea în greutate

5

Zahăr alcoolic, o alternativă cu conținut scăzut de calorii la îndulcirea alimentelor

înlocuitori alternativi de zahăr pentru persoanele cu diabet de tip 2

poliolii, provin din fibre naturale găsite în fructe și legume, potrivit Centrului de Diabet Joslin. Potrivit Fundației International Food Information Council, alcoolii de zahăr cu îndulcitori comuni în multe așa-numite deserturi, bomboane și gumă de mestecat „fără zahăr”:

Deși sunt relativ săraci în calorii și mai blânzi cu zahărul din sânge decât carbohidrații, ei pot avea un efect laxativ și pot provoca indigestie, gaze și diaree la unii oameni, potrivit FDA. FDA cere ca produsele care conțin sorbitol și manitol să aibă un avertisment că consumul excesiv poate avea efecte laxative.

Simptomele gastrointestinale sunt cauzate de acestia care nu sunt absorbiți în totalitate în tractul gastrointestinal, spune Lynn Krieger, RDN, CDE, revizor medical pentru Everyday Health din Prescott, Arizona. El explică că carbohidrații absorbiți de acești îndulcitori ajung în colon, unde sunt fermentați de bacteriile intestinale pentru a produce gaze. Vedeți cum reacționați la cantități mici înainte de a le adăuga în dieta zilnică.

De asemenea, rețineți că acestia conțin carbohidrați și sunt îndulcitori nutriționali, așa că vă pot afecta glicemia.

„Este important ca persoanele cu diabet să poată citi întreaga etichetă nutrițională cu carbohidrați și să planifice în consecință”, spune Krieger. „Rețineți că etichetarea nutrițională este pe porție și este ușor să consumați mai mult de o porție de alimente care conțin alcool, ceea ce vă poate crește aportul total de carbohidrați.” Potrivit Universității din California, San Francisco, o regulă generală atunci când se numără carbohidrații pentru gestionarea diabetului este de a reduce la jumătate carbohidrații din zahăr și alcool enumerate pe eticheta cu informații nutriționale.

 Rețetă de vafe pentru diabetici cu conținut scăzut de carbohidrați

6

Eritritol, un alcool de zahăr cu mai puține efecte secundare decât alte alternative

Tip produs zahăr 2-06-722 x 406

Eritritolul este, de asemenea, un îndulcitor de zahăr și alcool, dar, spre deosebire de ceilalți, conține mai puțin de 1 calorie pe gram, potrivit Fundației International Food Information Council, și nu are un impact prea mare asupra zahărului din sânge. Potrivit Asociației Americane de Diabet. Este un ingredient din îndulcitorul pe bază de stevia Truvia, vândut sub numele de marcă Swerve. Agitați paharele mate în căni precum zahărul și poate fi folosit ca zahăr de masă sau în rețete de gătit și copt care necesită zahăr.

Dacă alți îndulcitori alcoolici vă deranjează stomacul, aceasta poate fi o opțiune mai bună pentru dvs. Este mai probabil să aveți balonare, balonare și diaree ca urmare a fermentației intestinale. Conform studiilor anterioare, doar aproximativ 10% din secretiile de artrita ajung la colon. Restul părăsește corpul cu urină.

Nu există o idee clară pentru eritritol, dar FDA nu a contestat afirmația producătorilor de eritritol că îndulcitorul a fost „recunoscut în general ca fiind sigur”.

 Cele mai bune și cele mai proaste alimente pentru diabetul de tip 2

7

Îndulcitor cu fructe , o altă alternativă naturală la îndulcitori

Tip produs zahăr 2-07-722 x 406

Cunoscut și sub numele de Luo Han Guo Brut Extract și Serratia Grosvenor Swingle Fruit Extract, acest îndulcitor nenutritiv este derivat dintr-o plantă originară din sudul Chinei. Extractul conține 0 calorii per porție, conform Fundației International Food Information Council, și este de 150 până la 200 de ori mai dulce decât zahărul, conform FDA. Printre mărcile populare se numără Monk Fruit in the Raw și Lakat. FDA nu a contestat afirmațiile producătorilor de deserturi cu fructe conform cărora extractul a fost „recunoscut în general ca fiind sigur”. Agenția nu stabilește valori ADI pentru îndulcitori.

8

Acesulfam de potasiu, un înlocuitor popular de zahăr în dietă

Tip produs zahăr 2-08-722 x 406

Cunoscut și sub numele de Ace-K, acest non-nutrient este aprobat de FDA și de aproximativ 200 de ori mai dulce decât zahărul. Producătorii îl amestecă adesea cu alți îndulcitori, deși este vândut și la masă sub marca Sweet One. Îl poți găsi în unele dintre mărcile tale preferate de alimente, cum ar fi Coca-Cola Zero Sugar în Diet Mountain Dew. FDA recomandă o DZA de 15 mg sau mai puțin de Ace-K per kilogram de greutate corporală pe zi.

9

Celuloza (Dolce Prima), un nou îndulcitor artificial care nu mai este considerat zahăr adăugat

Tip produs dulce-2-09-722x406

Celuloza (cunoscută și ca D-celuloză sau DE-physiothea, conform Bibliotecii Naționale de Medicină din SUA) este un îndulcitor foarte scăzut de calorii care se găsește în mod natural în cantități mici în grâu, struguri, smochine uscate, zahăr brun și melasă. FDA. Comercializată sub marca Dorsia Prima (produsă de Tate & Lyle, creatorii Splendei), are cu 90% mai puține calorii decât zaharoza și este cu 70% mai dulce.

Dolce Prima se găsește în cerealele Magic Spoon vândute online; Sperăm să ne vedem curând la băuturi, deserturi, prăjituri, iaurturi și alte delicii. Asta pentru că FDA a făcut celulozei o mare favoare în aprilie 2019, când agenția a spus că ar putea fi exclusă din zaharurile totale și zaharurile adăugate enumerate pe etichetele cu informații nutriționale în viitor.

„Cele mai recente date arată că aloe diferă de alte zaharuri pentru că organismul uman nu o metabolizează în același mod ca zahărul de masă”, a spus dr. Susan Mayne, director al Centrului pentru Siguranța Alimentară și Nutriție din cadrul FDA. . „Conține mai puține calorii, provoacă creșteri neglijabile ale zahărului din sânge sau ale nivelului de insulină și nu contribuie la apariția cariilor”.

Conform ghidurilor revizuite, producătorii pot folosi o valoare calorică de 0,4 calorii pe gram pentru a calcula numărul total de calorii dintr-o porție de aluat, în loc de cele 4 calorii anterioare pe gram. Cu toate acestea, îndulcitorul trebuie inclus în numărul total de carbohidrați enumerat. Deși celuloza nu se află pe lista de îndulcitori aprobați de către FDA, agenția nu a contestat afirmațiile producătorilor conform cărora îndulcitorul este „în general recunoscut ca fiind sigur”.

Cu toate acestea, conform unui articol din aprilie 2019 din Food Manufacture, Uniunea Europeană nu a aprobat încă celuloza, iar Canada nu a adăugat-o pe lista sa de îndulcitori aprobați. În plus, cercetările privind eficacitatea acestuia în controlul zahărului din sânge s-au limitat la studii mici, cum ar fi B.A, un studiu mic, randomizat, dublu-orb, publicat în revista Nutrients în iunie 2018 și finanțat de Tate & Lyle. Autorii au concluzionat că dozele mici (5 sau 10 g) de celuloză nu au avut un efect semnificativ asupra zahărului din sânge, măsurat prin testele standard de toleranță la glucoză, dar au recomandat dimensiuni mai mari ale eșantioanelor pentru studii viitoare.

Următoarea generație de îndulcitori alimentari

Un ultim cuvânt despre utilizarea înlocuitorilor de zahăr în tratamentul diabetului de tip 2

După cum puteți vedea, există mulți îndulcitori artificiali care vă pot ajuta să vă atingeți obiectivele de zahăr din sânge. Amintiți-vă, este mai ușor să rămâneți dacă rămâneți cu moderație și nu sunteți tentat să mâncați în exces alimente și băuturi dulci. „Un obiectiv mare ar trebui să fie reducerea tuturor tipurilor de îndulcitori din dieta dumneavoastră, inclusiv înlocuitorii de zahăr, pentru a vă obișnui cu gustul natural dulce al alimentelor”, spune Griega. Ai încredere în corpul tău că îți va spune când este suficient.

indulcitor pentru diabetici

20 ianuarie 2023
The History of rings. how was create and more
logo <!-- Image Map Generated  --> <img src="redu logo.jpg" usemap="#image-map">  <map name="image-map">     <area target="" alt="" title="" href="" coords="" shape="rect"> </map>

meniu