Instrumentul pentru cuvinte cheie este cea mai bună alternativă la Planificatorul de cuvinte cheie Google și la alte instrumente de cercetare a cuvintelor cheie.
. Spre deosebire de planificatorii de cuvinte cheie sau alte instrumente, Instrumentul de cuvinte cheie este foarte fiabil deoarece funcționează 99,99% din timp.
Instrumentul pentru cuvinte cheie este complet gratuit, chiar și fără cont.
Sunteți antreprenor, marketer online sau producător de conținut? Dacă da, probabil că doriți ca mai mulți oameni să vă viziteze site-ul, să vă citească conținutul și să vă cumpere produsele sau serviciile. Cel mai simplu mod de a face acest lucru este să aflați ce caută clienții sau cititorii potențiali pe Google și să creați conținut pentru site-ul dvs. în jurul acestor subiecte.
Fiecare candidat exprimă nevoi, dorințe, interese și aspirații umane. Imaginați-vă beneficiile pentru afacerea dvs. dacă puteți analiza tendințele de căutare Google, găsiți cuvinte cheie legate de industria dvs. și adaptați conținutul site-ului dvs. la nevoile reale ale clienților dvs.
Instrumentul pentru cuvinte cheie vă ajută să găsiți mii de cuvinte cheie noi cu coadă lungă pe orice subiect, generând automat sugestii de căutare de la Google. Sugestiile de cuvinte cheie sunt generate pe baza domeniului și limbii Google selectate.
- Cea mai bună alternativă la Google Keyword Planner - Căutați în mii de cuvinte cheie pentru SEO și PPC
Instrumentul pentru cuvinte cheie este un instrument online gratuit de cercetare a cuvintelor cheie care utilizează Google AutoComplete pentru a genera sute de cuvinte cheie relevante pentru orice subiect.
Completarea automată Google este o funcție folosită în Căutarea Google. Scopul este de a îmbunătăți căutările utilizatorilor pe Google.
Cuvintele cheie sugerate de Google Autocomplete sunt alese pe baza multor factori diferiți. Unul este numărul de ori când utilizatorii au căutat deja folosind un anumit cuvânt cheie.
Instrumentul pentru cuvinte cheie vă ajută să utilizați Google Suggest pentru cercetarea cuvintelor cheie. Acesta extrage termenii de căutare sugerați de la Google și vi le prezintă într-o interfață ușor de înțeles.
Generați sugestiile de termeni de căutare mult așteptate accesând Instrumentul pentru cuvinte cheie și adăugați un cuvânt cheie scris cu diferite litere și numere, adăugați-vă în caseta de căutare Google și obțineți sugestii de cuvinte cheie. Cea mai bună parte este că totul se întâmplă într-o fracțiune de secundă!
Cuvinte cheie: instrumentul vă permite să selectați un anumit domeniu Google din 192 de domenii acceptate și una dintre cele 83 de limbi pentru a genera sugestii de cuvinte cheie.
Versiunea gratuită a instrumentului pentru cuvinte cheie poate genera până la 750 de cuvinte cheie Google Autocomplete în câteva secunde.
Versiunea avansată a instrumentului pentru cuvinte cheie, Keyword Tool Pro, oferă în medie de două ori mai multe cuvinte cheie decât versiunea gratuită și o mână de alte funcții utile. Puteți găsi mai multe informații despre Keyword Tool Pro și despre cum să vă înregistrați aici.
Cu versiunea gratuită sau cu plată a Instrumentului pentru cuvinte cheie, puteți găsi și analiza rapid mii de cuvinte cheie relevante cu coadă lungă și să le utilizați pentru crearea de conținut, SEO, publicitate cu plata pe click sau alte eforturi de marketing.
De ce este Instrumentul pentru cuvinte cheie unul dintre cele mai bune instrumente gratuite pentru cuvinte cheie?
Există puține locuri pe web unde puteți găsi cuvinte cheie pe care oamenii le introduc în caseta de căutare Google. Una dintre cele mai populare surse ale acestor informații este Google Keyword Planner.
Din păcate, informațiile furnizate de Google Keyword Planner sunt folosite pentru publicitate plătită pe platforma Google Ads. Cuvintele cheie pe care le găsiți cu acesta pot fi prea generale și nu suficient de descriptive. Adică, utilizarea redusă a marketingului de conținut, blogging-ului sau SEO.
Cuvintele cheie pe care oamenii le caută pe Google pot fi găsite într-o altă resursă: Google Autocomplete.
Creată de Google Autocomplete, sursa de date folosită de Instrumentul pentru cuvinte cheie, a fost creată de Google pentru a facilita și mai rapid citirea.
Practic, afișează sugestii de completare automată de la Google atunci când începeți să tastați în caseta de căutare Google. Google dorește să afișeze cuvinte cheie relevante în sugestiile de completare automată. Cuvinte cheie care ajută Google să găsească site-uri web relevante și îi ajută pe studenți să găsească conținut relevant pentru căutările lor.
Google spune despre Predicțiile de completare automată:
„Predicțiile de completare automată sunt generate automat de un algoritm fără intervenție umană, pe baza unor factori numerici obiectivi, inclusiv de câte ori utilizatorii anteriori au căutat instrumentul pentru cuvinte cheie abstracte de la Căutarea comorii abstracte vă ajută să găsiți cuvinte cheie ascunse în cuvinte cheie Google.
Un planificator ascunde în același timp cuvinte cheie profitabile cu coadă lungă cu mii de căutări lunare care pot fi folosite pentru a genera conținut și trafic către site-ul dvs. web. Unii specialiști în marketing digital cred că acest lucru este pentru toată lumea și ajută Google să concureze, iar CPC cu instrumentul limitat pentru cuvinte cheie este cea mai bună opțiune Google Keyword Planner pentru marketing de conținut și SEO, deoarece nu ascunde cuvinte cheie populare de cuvinte cheie SEO și creare de conținut.
Dacă doriți ca site-ul dvs. web să obțină trafic de la Google sau de la alte motoare de căutare, trebuie să vă asigurați că conținutul este creat cu cuvintele cheie potrivite. Prin urmare, atunci când căutați conținut, produse sau servicii similare online, ar trebui să utilizați cuvinte pe care publicul dvs. potențial le folosește deja.
Cea mai bună modalitate de a găsi aceste cuvinte cheie, așa cum au demonstrat mii de site-uri web și afaceri online de succes, este să utilizați cuvintele cheie sugestive de căutare Google ca bază pentru crearea de conținut pentru site-ul dvs.
Crearea de conținut în jurul cuvintelor cheie populare pe care publicul dvs. le folosește pentru a găsi informații online oferă deja o mare valoare vizitatorilor site-ului dvs. În schimb, Google recompensează oferta dvs. online cu un clasament mai ridicat, ceea ce înseamnă mai mult trafic.
Când căutați cuvinte cheie în alte limbi decât engleza, funcțiile Instrumentului pentru cuvinte cheie sunt utile. Cu Instrumentul pentru cuvinte cheie, puteți căuta cuvinte cheie în 190 de domenii Google și puteți utiliza Scorul de linkuri Google în 83 de limbi pentru a genera sugestii de cuvinte cheie. Acest lucru asigură că criteriile de căutare generate sunt adecvate pentru țara sau limba pentru care încercați să creați conținut.
Abonamentele noastre plătite, Keyword Tool Pro și Keyword Tool API, sunt pe deplin compatibile cu toate domeniile și limbile Google și oferă informații foarte detaliate despre volumul de căutare, CPC și competiția pentru cuvintele cheie Google Ads în cele 192 de țări acoperite. acceptate, 50.000 de locații unice și 40 de limbi.
Dacă rulați campanii cu plata pe click (PPC) și vizați cuvintele cheie pe care oamenii le introduc pe Google, știți cât de important este să alegeți cuvintele cheie potrivite pentru campaniile dvs.
Cuvintele cheie potrivite de definit în reclamele mele au adus publicul potrivit pe site-ul tău. Afișând anunțurile persoanelor care introduc cuvinte cheie relevante, veți îmbunătăți rata de clic (CTR) a companiei dvs., veți reduce costul pe click (CPC) și veți crește ratele de conversie. Ca rezultat, cheltuiți mai puțini bani pe publicitate și obțineți o rentabilitate mai bună a investiției.