SEO înseamnă optimizare pentru motoarele de căutare. Mai simplu spus, este procesul de îmbunătățire a site-ului tău web pentru a-i crește vizibilitatea atunci când oamenii caută produse sau servicii legate de afacerea ta pe Google, Bing și alte motoare de căutare. Cu cât paginile dvs. au mai multă vizibilitate în rezultatele căutării, cu atât sunt mai multe șanse ca acestea să atragă atenția și să atragă clienți potențiali și existenți către afacerea dvs.
.
Motoarele de căutare precum Google și Bing folosesc roboți pentru a găsi pagini web, pentru a trece de la un site la altul, pentru a colecta informații despre acele site-uri și pentru a adăuga la index. Gândiți-vă la index ca la o bibliotecă mare în care un bibliotecar poate lua o carte (sau o pagină web) pentru a vă ajuta să găsiți exact ceea ce căutați.
Algoritmii analizează paginile de index folosind sute de factori sau semnale de clasare pentru a determina ordinea în care paginile ar trebui să apară în rezultatele căutării pentru o anumită interogare. În analogia bibliotecii noastre, bibliotecarul a citit toate cărțile din bibliotecă și vă poate spune exact care dintre ele conțin răspunsurile la întrebările dvs.
Factorii noștri de succes SEO pot fi văzuți ca indicatori ai aspectelor experienței utilizatorului. Acesta este modul în care roboții de căutare evaluează exact cât de bine poate furniza o pagină sau un site ceea ce caută motorul de căutare.
Spre deosebire de anunțurile de căutare plătite, motoarele de căutare nu își permit să se claseze mai sus în căutarea organică, ceea ce înseamnă că profesioniștii SEO trebuie să muncească din greu. Aici intrăm în joc.
Tabelul nostru periodic al factorilor SEO clasifică factorii în șase categorii principale și ponderi fiecare în funcție de importanța sa generală pentru SEO. De exemplu, calitatea conținutului și cercetarea cuvintelor cheie sunt factori cheie în optimizarea conținutului, în timp ce căutarea conținutului și viteza sunt factori importanți în arhitectura site-ului.
Tabelul periodic SEO recent actualizat include și o listă de otrăvuri care descurajează cele mai bune practici SEO. Acestea sunt scurtături sau trucuri care ar fi putut fi suficiente pentru a asigura poziții înalte într-o epocă în care metodele de motor de cautare erau mult mai puțin sofisticate. Și acum poți chiar să lucrezi pentru o perioadă scurtă de timp, cel puțin până te prinde.
Avem, de asemenea, o secțiune de nișă care analizează factorii de succes SEL care stau la baza trei nișe principale: SEO local, știri/publicare și SEO pentru comerț electronic. În timp ce tabelul nostru periodic general de SEO vă va ajuta cu cele mai bune practici, cunoașterea nuanțelor SEO pentru fiecare dintre aceste nișe vă poate ajuta să prosperați în rezultatele căutării pentru afacerea dvs. mică, blogul de rețete și/sau magazinul online.
Algoritmii de căutare sunt proiectați pentru a afișa pagini relevante și autentice și pentru a oferi utilizatorilor o experiență eficientă de citire. Optimizarea site-ului și a conținutului acestuia ținând cont de acești factori poate ajuta paginile să se claseze mai sus în rezultatele căutării.
SEO este o parte cheie a marketingului digital, deoarece oamenii efectuează milioane de căutări în fiecare an, adesea în scopuri comerciale, pentru a găsi informații despre produse și servicii. Căutarea este adesea sursa principală de trafic digital pentru mărci și completează alte canale de marketing. O vizibilitate mai bună și o poziție mai ridicată în rezultatele căutării decât concurenții dvs. pot avea un impact semnificativ asupra scorului dvs.
Cu toate acestea, rezultatele căutării au evoluat în ultimii ani pentru a oferi utilizatorilor răspunsuri mai directe și informații care au șanse mai mari de a menține utilizatorii pe pagina de rezultate în loc să îi direcționeze către alte site-uri.
De asemenea, rețineți că funcții precum Rezultatele avansate și Panoul de informații din rezultatele căutării cresc vizibilitatea și pot oferi utilizatorilor mai multe informații despre afacerea dvs. direct în rezultate.
Pe scurt, SEO este fundamentul unui întreg ecosistem de marketing. Odată ce înțelegeți ce doresc utilizatorii site-ului dvs. web, puteți aplica aceste cunoștințe campaniilor dvs. (plătite și neplătite), site-ului web, proprietăților rețelelor sociale și multe altele.
Cum pot învăța SEO?
Sfat: fiți cu ochii pe Tabelul periodic SEO 2021 actualizat, care va veni la SMX Advanced pe 15 iunie.
Pentru o introducere utilă în SEO, Tabelul nostru periodic al factorilor SEO oferă toate conceptele cheie pe care trebuie să le cunoașteți, inclusiv elementele de succes SEO on-page și off-page și „otrăvurile” sau tacticile care vă pot dăuna SEO-ul. . .dvs. de clasare
și raportul însoțitor acoperă, de asemenea, trei nișe de cercetare:
Local SEO
Comerț electronic
pentru
Tabelul periodic al factorilor SEO formează baza acestui ghid SEO. Împreună, aceste resurse vă vor ajuta să aflați mai multe despre SEO și să vă susțin strategia pentru succes.
Search Engine Land completează tabelul nostru periodic al factorilor SEO și vă prezintă elementele de bază ale optimizării căutării, astfel încât să puteți dezvolta o strategie solidă pentru a genera trafic organic către site-ul dvs.
explicăm acești factori mai detaliat și evidențiem sfaturi tactice de la experții SEO pentru a vă ajuta site-ul să obțină mai mult trafic din căutarea organică.
Capitolul 1: Tipuri de factori de succes ai motoarelor de căutare – Aceștia sunt factori în pagină și în afara paginii care pot afecta clasarea paginilor. Vom analiza, de asemenea, nișele SEO verticale și tacticile SEO toxice de evitat.
Capitolul 2: Conținutul motorului de căutare și factorii de succes: Luați în considerare acești factori pentru a crea conținut de calitate care va atrage motoarele de căutare și publicul dvs.
Capitolul 3: Arhitectura site-ului și factorii de succes ai motoarelor de căutare Să mergem în culise și să ne uităm la aspectele site-ului dvs. care fac ca motoarele de căutare să îmbunătățească și să influențeze mai ușor experiența utilizatorului.
Capitolul 4: Factori de succes pentru HTML și motoarele de căutare: Etichetele HTML și datele structurate ajută la organizarea informațiilor de pe site-ul dvs. și ajută motoarele de căutare să vă înțeleagă conținutul.
Capitolul 5: Încredere, autoritate, concurenți și PageRank – Modul în care utilizatorii interacționează cu site-ul dvs., împreună cu reputația și autoritatea dvs., ajută motoarele de căutare să determine dacă merită afișat utilizatorilor.
Capitolul 6: Crearea de link-uri și clasarea motorului de căutare: De ce legăturile mai contează și ce spun motoarele de căutare despre conținutul dvs.
Capitolul 7: Clasificarea și personalizarea în motoarele de căutare – Acestea sunt elemente specifice utilizatorului, cum ar fi locația și intenția, care pot afecta rezultatele pe care le văd utilizatorii.
Capitolul 8: Otrăvuri și sancțiuni pentru spamul motorului de căutare: Atenție la comenzile rapide SEO. A fi prins de această tactică poate implica acțiuni manuale sau chiar eliminarea site-ului dvs. din indexul de căutare.
Capitolul 9: Noi domenii de căutare: căutarea vocală, locație, vizuală și video oferă utilizatorilor noi oportunități de a găsi ceea ce caută. Deși fiecare oferă oportunități diferite pentru mărci, acestea sunt încă bazate pe fundamentele SEO.
Știri zilnice IT și sfaturi de experți SEO
Pe lângă știrile zilnice de la echipa noastră editorială, Land of Search Engines publică zilnic articole de experți care tratează în principal subiecte SEO bazate pe situația actuală.
Răsfoiți canalul SEO pentru cele mai recente știri SEO și articole de experți. Înscrieți-vă la buletinul informativ zilnic al Search Engine Land, cu informații despre știrile de marketing din motoarele de căutare și informații și analize exclusive.
Biblioteca SEO de la Search Engine Land
Engine Land oferă, de asemenea, secțiuni specifice de optimizare a motoarelor de căutare pentru motoarele de căutare majore.În plus fața de SEO Search: cele mai recente știri SEO, sfaturi și tehnici de la motoarele de căutare și alte surse site-uri web.