Puteți oferi clienților reduceri care se aplică automat la finalizarea comenzii și în coș, astfel încât reducerea automată să fie aplicată corect. Clienții dvs. trebuie să adauge toate articolele aplicabile în coșul lor. O singură reducere automată poate fi activată la un moment dat. Reduceri automate. Prioritizează codurile de reducere și clienții nu pot folosi mai multe reduceri pentru o singură comandă, clienții care au folosit o reducere automată la finalizarea comenzii nu pot folosi coduri de reducere pentru a crea o reducere automată, începeți în administratorul Shopify și faceți clic pe Reduceri, faceți clic pe Creare reducere. Apoi selectați discount automat. Puteți crea trei tipuri diferite de reduceri automate: O reducere procentuală, de exemplu. B. Reducere de 25% cu o sumă fixă, de ex. o reducere de cinci dolari sau o reducere x-then-y, de exemplu, o cămașă. Obțineți o a doua reducere de 50%. Introduceți un nume pentru o nouă reducere. Sub Tipuri, selectați reducerea pe care doriți să o creați. Opțiunile de mai jos se modifică în funcție de tipul de reducere pe care l-ați ales pentru a crea acest videoclip, explicând pașii specifici pentru fiecare reducere și încheind cu un pas final care vă cere să finalizați toate reducerile posibile pentru a continua. Pentru un anumit tip de reducere, utilizați marcaje temporale mai mici de unu, un procent de reducere din suma reducerii. Introduceți procentul sumei reduse la aplicarea reducerii și alegeți dacă reducerea se aplică la întreaga comandă, la anumite colecții sau doar la anumite produse. Utilizați funcția de căutare pentru a adăuga articole la reducere. Când selectați produse, puteți selecta anumite versiuni, dacă doriți să aplicați o reducere, dacă doriți să eliminați un produs, faceți clic pe X pentru a-l elimina. Apoi selectați suma minimă de achiziție sau numărul minim de articole achiziționate înainte ca reducerea să intre în vigoare. Dacă reducerea se aplică unui anumit produs sau colecție, numai acele articole contribuie la îndeplinirea cerințelor minime. De exemplu, dacă creați o reducere de 15% la tricouri cu o comandă minimă de 10 USD, trebuie mai întâi să adăugați în coș tricouri în valoare de 10 USD. Reducerea este utilizată pentru a completa această reducere automată. Utilizarea extinsă a marcajelor de timp: pentru o reducere cu o sumă fixă mai mică decât suma reducerii, introduceți suma în dolari care trebuie dedusă. După aplicarea reducerii, selectați dacă reducerea se aplică pentru întreaga comandă, pentru anumite colecții sau numai pentru anumite produse, utilizați funcția de căutare pentru a adăuga articole la reducere. Când selectați produse, puteți selecta anumite versiuni, dacă doriți să aplicați o reducere, dacă doriți să eliminați un produs, faceți clic pe X pentru a-l elimina. Când selectați colecții sau produse, puteți face clic pe caseta de selectare. Luați în considerare numai cele aflate în vânzare pentru comanda dvs. Dacă nu selectați această opțiune, reducerea va fi aplicată fiecărui produs eligibil din comandă. Apoi selectați o sumă minimă de achiziție sau un număr minim de articole achiziționate pentru a aplica reducerea. Dacă reducerea se aplică unui anumit produs sau colecție, numai acele articole contribuie la îndeplinirea cerințelor minime. De exemplu, dacă se creează o reducere de 15 USD pentru o colecție de trackere de fitness cu o cantitate minimă de achiziție, trackerele de fitness din acea colecție trebuie adăugate în coș înainte ca reducerea să fie aplicată. Pentru a finaliza această reducere automată, treceți la utilizarea de 3 ori X marcaje temporale, obțineți o reducere pentru clienți pe secțiune, selectați produse sau colecții din meniul derulant. Apoi definiți cantitatea acestui articol pentru client. Trebuie să adăugați în coș. Înainte de a aplica reducerea, utilizați motorul de căutare pentru a adăuga articole la reducere. Când selectați produse, puteți selecta anumite versiuni dacă doriți să aplicați o reducere dacă doriți să eliminați un produs și să faceți clic pe X pentru a-l elimina. În secțiunea Cumpărător primit, selectați produsele sau din meniul derulant și setați numărul de articole acoperite de reducere pentru a utiliza căutarea de colector sau produsele pe care să le adăugați la reducere. Atunci când selectați produse, puteți alege anumite versiuni și puteți aplica o reducere la versiunile ulterioare. Opțiunea de reducere necesită un procent din fiecare articol eligibil sau puteți returna articolul gratuit. În acest caz, clientul achiziționează un pantalon de yoga și primește o reducere suplimentară de 50% la ambii pantaloni de yoga.
Mai întâi trebuie pus în coș. Se ține cont de reducere, este opțională bifarea casetei, număr maxim de utilizări pe comandă. Indicați în această confirmare de câte ori această promoție poate fi aplicată unei comenzi. De exemplu, puteți oferi doar o reducere de 50%. Reduceți până la trei pantaloni de yoga pe comandă sau lăsați un client să comande câte doresc. Dacă lăsați caseta bifată după ce ați urmat pașii pentru un anumit tip de reducere, acesta va fi ultimul pas pentru toate reducerile automate. Date specifice, data de începere a reducerii este disponibilă. Pentru a seta o dată de încheiere a reducerii, faceți clic pe Set Data și utilizați calendarul pentru a selecta data de încheiere a reducerii. Dacă selectați o dată de încheiere pentru reducere, aceasta nu expiră și rămâne activă dacă nu o eliminați din reducerile disponibile.
Rețineți că reducerile automate pot avea doar o reducere activă la un moment dat. Asigurați-vă că datele de activare nu se suprapun cu datele de activare ale altor reduceri automate. Când ați terminat, faceți clic pe Salvați. Noua dvs. reducere va apărea sub Reduceri automate din fila Reduceri Spotify.