Trimiterea site-ului dvs. către motoarele de căutare este modalitatea de a le informa că există site-ul dvs.
Google și alte motoare de căutare pot găsi site-ul dvs. pe cont propriu. Prin urmare, nu este întotdeauna necesar să le introduceți manual.
Dar trimiterea site-ului dvs. poate accelera procesul.
Și cu cât Google știe mai devreme despre site-ul tău, cu atât mai repede va începe să apară în rezultatele căutării.
Plus: livrarea este gratuită. Și durează doar câțiva pași pentru a finaliza.
Citiți mai departe pentru a afla exact cum să faceți acest lucru.
Ilustrație a transmiterii site-ului către motoarele de căutare
Trebuie să trimiteți site-ul dvs. la motoarele de căutare?
Trimiterea site-ului dvs. la un motor de căutare poate fi utilă. Dar probabil că nu este necesar.
Într-adevăr, motoarele de căutare sunt foarte bune în a-ți găsi site-ul pe cont propriu.
Google accesează cu crawlere în mod constant site-urile pe care le cunoaște deja pentru link-uri noi. Și va urma acele link-uri pentru a descoperi pagini pe care nu le cunoști încă. Dacă nu se specifică altfel, Google „crawl ează” pagini noi pentru a aduna cât mai multe informații despre acestea.
Când Google a terminat de accesat cu crawlere pagina, decide dacă să adauge sau nu nouă pagină la indexul său și să afișeze începutul în rezultatele căutării. Automat.
Prin urmare, trimiterea site-ului dvs. la Google nu este o cerință.
Dar există încă două motive bune pentru a face acest lucru:
Acest lucru poate accelera accesarea cu crawlere de către Google a site-ului dvs. Mai ales dacă site-ul tău este nou și nu are încă multe link-uri care să trimită către el.
Acest lucru poate ajuta Google să înțeleagă mai bine structura site-ului dvs. Acest lucru vă poate ajuta să îmbunătățiți clasarea conținutului dvs. pentru cuvintele cheie relevante.
A recapitula:
Nu trebuie să trimiteți site-ul dvs. la motoarele de căutare. Dar dacă aveți timp, puteți obține câteva mici beneficii în acest fel.
Cum să trimiteți site-ul dvs. la motoarele de căutare
Pentru a trimite site-ul dvs., veți avea nevoie de ceva numit hartă site. Deci trebuie să spuneți motorului de căutare unde să-l găsească.
O hartă a site-ului este un fișier stocat pe serverul dvs. care conține informații despre toate paginile importante de pe site-ul dvs. Google și alte motoare de căutare se uită la hartă dvs. de site pentru a înțelege cum este legat conținutul dvs.
Dacă utilizați un sistem de management al conținutului (CMS) pentru a vă construi site-ul web, cum ar fi Wix sau Squarespace, CMS va genera, de obicei, automat o hartă a site-ului.
Pentru WordPress, unii recomandă utilizarea unui plugin precum Yoast SEO stricat clasificare pentru a crea un sitemap. Dar nu este necesar. Pentru că WordPress generează automat sitemap-ul tău.
Sitemap-ul dvs. va fi de obicei localizat pe domeniul dvs. la o adresă URL că aceasta:
tuosito.com/sitemap.xml
Iată o altă adresă URL comună a sitemapului:
tuosito.com/sitemap_index.xml
Scrieți una dintre ele URL în browser. Ar trebui să vedeți o pagină care arată ca o listă de adrese URL înconjurate de o mulțime de coduri.
AȘA DE:
Planul site-ului Semrush
Sau, uneori, puteți vedea o versiune mai curată:
Planul site-ului de backlink
Dacă browserul dvs. spune că nu poate găsi harta site-ului la una dintre aceste adrese URL, va trebui să verificați în altă parte:
Fișierul robots.txt al site-ului dvs.
Puteți accesa fișierul robots.txt la această adresă URL:
tuosito.com/robots.txt
Și când accesați pagina respectivă în browser, adresa URL a sitemap-ului ar trebui să apară acolo, astfel:
Playstation robots.txt cu harta site-ului de mai jos
Dacă nu aveți un sitemap, va trebui să creați unul nou.
Trimiteți site-ul dvs. la Google
Odată ce aveți adresa URL a site-ului, accesați Google Search Console.
Captură de ecran a paginii de prezentare generală a Google Search Console
(Notă: dacă este prima dată când utilizați Search Console, va trebui să vă verificați site-ul. După ce v-ați conectat la Search Console, Google vă va ghida prin pașii.)
Faceți clic pe linkul „Sitemap” din partea stângă a ecranului. Apoi, subcap add un nou plan de site-ul, inserați adresa URL a sitemapului în intrarea furnizată.
Pagina Sitemap din Google Search Console
Apoi apăsați butonul „Trimiteți”. Și așa mai departe.
Trimiteți site-ul dvs. la Bing
Veți avea nevoie și de adresa URL a hărții site-ului pentru a trimite site-ul dvs. la Bing.
Pentru a face acest lucru, deschideți Bing Webmaster Tools și faceți clic pe linkul „Sitemap” din stânga.
Apoi faceți clic pe butonul „Trimite sitemap”.
Pagina Bing Sitemap
Pe pagina următoare, am preluat adresa URL a sitemap ului dvs. din formularul furnizat.
Trimiteți site-ul dvs. la Yahoo
Nu vă puteți trimite site-ul la Yahoo. Într-adevăr, motorul de căutare Yahoo funcționează cu Bing.
De fapt, dacă încercați să trimiteți site-ul dvs. direct la Yahoo,anchetă se va concentra pe instrumentele Bing pentru webmasteri.
un document d'aide yahoo Ce Rochie vizitatori Bing
Deci, pentru ca site-ul dvs. să apară pe Yahoo, trebuie să îl trimiteți la Bing.
O singura data Indicele Bing site-ul dvs. va apărea și în rezultatele căutării Yahoo.
Trimiteți site-ul dvs. la DuckDuckGo
Nu vă puteți trimite site-ul către DuckDuckGo. Motorul de căutare nu are o funcție de trimitere manuală.
În schimb, rezultatele căutării DuckDuckGo sunt extrase în principal din indexul Bing. Deci, dacă v-ați trimis site-ul la Bing, ar trebui să apară și pe DuckDuckGo.
Trimiteți site-ul dvs. la Yandex
Trimiterea site-ului dvs. către Yandex este similară cu trimiterea către Google și Bing.
Mai întâi va trebui să vă verificați site-ul în Instrumentele pentru webmaster Yandex.
Apoi, în Instrumentele Google pentru webmasteri, faceți clic pe săgeata din stânga Indexarea în meniul din stânga. Aceasta va dezvălui elemente suplimentare de meniu. Faceți clic pe cel care spune „Fișier Sitemap”.
Pagina de hartă site Yandex
Lipiți adresa URL a sitemapului în intrarea furnizată. Apoi apasă pe Adăugare".
Cum să verificați dacă site-ul dvs. este indexat
Cea mai rapidă modalitate de a verifica dacă site-ul dvs. este indexat de Google este să căutați pe Google folosind această interogare:
„locație:aresite.com”
AȘA DE:
Căutare pe site pentru PlayStation
De asemenea, puteți verifica dacă site-ul dvs. este indexat de Google folosind Google Search Console.
Dacă doriți să verificați dacă o pagină web individuală este indexată, introduceți adresa URL în bara de căutare din partea de sus a ecranului și apăsați Enter.
Aceasta va deschide Instrumentul de inspecție URL.
Inspectorul URL din Search Console
Instrumentul URL Inspector vă va arăta starea de indexare a paginii web specifice pe care ați introdus-o.
Și dacă pagina nu a fost indexată de Google, puteți face clic pe „Solicitare indexare” pentru a face acest lucru.
Dar dacă doriți să verificați starea tuturor paginilor web de pe site-ul dvs., trebuie să deschideți raportul Acoperire index.
Poate fi găsit făcând clic pe linkul „Pagini” din secțiunea Index din partea stângă a paginii.
Începând cu august 2022, raportul de acoperire a indicelui este împărțit în două categorii de stare: indexat și indexat.
Captură de ecran a raportului acoperit, cu „Indexat” selectat
Dacă dați click pe categoria „Indexat”, veți vedea toate paginile pe care le-a găsit Google În site-ul web este indexat cu succes.
Și dacă dai click pe categoria „Indexat”, vei vedea toate paginile pe care Google le-a găsit pe site-ul tău,Dar nu indicat.
Captură de ecran a raportului acoperit, cu „Indexat” selectat
Pentru a verifica dacă site-ul dvs. este indexat de Bing, trebuie să vă conectați la Bing Webmaster Tools.
Deschideți instrumentul Site Explorer. Apoi faceți clic pe meniul drop-down din stânga sus și faceți clic pe „Filtrați după Adresa URL indexată".
bing site explorer
Cum să depuneți problemele de indexare
În timp ce instrumentele Google și Bing pot diagnostica problema, funcția Site Audit De la tine Semrush poate pe mine spune cum repara cel.
Auditul site-ului va genera o analiză detaliată a structurii site-ului dumneavoastră.
Instrument de auditare a paginilor accesate cu crawlere
Raportul semnalează probleme precum conținutul duplicat, paginile orfane și linkurile întrerupte.
Toate acestea pot face dificilă pentru motoarele de căutare să indexeze site-ul dvs.
După ce ați urmat recomandările de audit al site-ului, urmați pașii de mai jos.mai sus, trimite site-ul dvs. către motoarele de căutare. Acest lucru îi va informa despre îmbunătățirile pe care le-ați făcut.
Și vă va ajuta site-ul să urce la nivel.
Ar trebui să utilizați un serviciu de trimitere pe site?
Nu ar trebui să plătiți pentru un serviciu de trimitere la motorul de căutare. Trimiterea site-ului dvs. direct la motoarele de căutare este rapidă, ușoară și gratuită.
Unele servicii de trimitere a site-urilor web susțin că vă pot duce site-ul către motoarele de căutare și directoare puțin cunoscute.
Ilustrație a serviciului de livrare pe site-uri false
Nu cumpăra. (Literalmente!)
Marea majoritate a oamenilor folosesc Google ca motor de căutare. În iulie 2022, cota sa de piață globală a depășit 91%.
Deci, atâta timp cât site-ul tău este pe Google, acesta va fi într-o formă bună.
Dar există un alt motiv pentru a nu folosi un serviciu de trimitere a site-ului web. Și acest lucru are consecințe mai grave pentru site-ul dvs.
Google nu-i place să plătiți alte site-uri pentru a vă conecta la site-ul dvs. (Ce face multe dintre aceste servicii de trimitere pe site-uri).
Și dacă Google te prinde că faci asta, ți-ar putea penaliza site-ul.
Aceasta înseamnă că paginile dvs. web vor apărea mai jos în rezultatele căutării Google.
Așa că rămâneți la opțiunile de livrare a site-ului oficial oferite de motorul de căutare însuși.
Trimiterea site-ului și a paginilor dvs. către Google și alte motoare de căutare nu trebuie să fie complexă sau consumatoare de timp și, urmând câțiva pași simpli, adresele URL vor fi indexate în cel mai scurt timp.